Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در آستانه برگزاری بزرگترین رویدادفرهمگی کشور یعنی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، خبر زندان رفتن برادرعزیز وفرهیخته مان جناب مهدی رحمانیان مدیر مسول روزنامه شرق اصلا تئپدبیرشایسته ای نیست.

اساسا با زبان زندان با اهالی رسانه حرف زدن روش منسوخ وناپسندی است که مدتهاست بی نتیجه بودن و بلکه تبعات منفی فراوانش براهل حل وعقدپوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  چنین رفتارهایی با فرزانگان ملت که بدون تردید جناب رحمانیان از برترینهای آنها و از وفاداران به نظام و معتقدان به حفظ و بقای ان است،هرگز زیبنده نظام اسلامی و شیعی ما نیست.

بسیار راه  برای مواجهه با اهالی رسانه بویژه بزرگان این عرصه وجود داشته و دارد که زندان  نه تنها اولین گزینه  که حتما آخرین گزینه هم نخواهد بود. اینگونه رفتارهای ناپسند، نه تنها با منزلت قوه قضا درافکارعمومی درتضاداست متاسفانه موجب سخره و وهن نظام بویژه در منظرافکار عمومی داخل و خارج خواهد شد.

آیا گوش شنوایی هست؟

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 غلامعلی رجایی دستگیری رحمانیان دستگیری مدیرمسئول روزنامه شرق بازداشت رحمانیان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد