Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

لیورپول در دیداری خانگی مقابل استوک سیتی با تساوی ۰-۰ متوقف شد و جایگاه اش در رتبه سوم جدول لیگ برتر هم به خطر افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های لیورپول و استوک سیتی در بازی های لیگ برتر انگلیس ۸ اردیبهشت ۹۷ که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ که در آستانه رسیدن به فینال چمپیونزلیگ هستند، در دیدار امروز نتوانستند دروازه تیم قعر جدولی استوک سیتی را باز کنند و دو امتیاز حساس را از دست دادند.

استوک بازی را بهتر آغاز کرد اما این لیورپولی ها بودند که در دقیقه ۴، اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آوردند ولی ارسال الکساندر آرنولد را جک باتلند مهار کرد. یک دقیقه بعد محمد صلاح در موقعیتی عالی با باتلند تک به تک شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

پس از آن بازی متعادل تر شد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها به وجود آمد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در ادامه بار دیگر لیورپولی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه استوک ایجاد کردند اما ضربات محمد صلاح و دنی اینگس نتوانست باتلند را مغلوب کند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، باز هم استوک نمایش بهتری داشت ولی در دقیقه ۵۰، این لیورپولی ها بودند که می توانستند به گل برسند اما باز هم ضربه صلاح راهی به چهارچوب دروازه استوک پیدا نکرد.

بازیکنان استوک که با توجه به جایگاه شان در جدول، به شدت خطر سقوط را احساس می کنند، در ادامه تلاش زیادی کردند تا دروازه لیورپول را باز کنند اما موقعیت های این تیم نیز یکی بعد از دیگری از دست رفت.

حملات دو تیم برای رسیدن به گل برتری تا دقایق پایانی ادامه داشت اما هیچ یک از آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های لیگ النگلیس تیم فوتبال استوک سیتی خلاصه بازی لیورپول و استوک کلیپ خلاصه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تحت تاثیر شروع منظم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش بود، با گل رودریگو جو بازی را تغییر داد.

ویدئو: 330256

رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی رفته و با گل رودریگو از حریفش پیش افتاده است.

سیتی از ابتدای بازی مالکیت را در اختیار داشت و به حریفش اجازه نمی‌داد که موقعیت خطرناک ایجاد کند که پس از شوت ادواردو کاماوینگا، تیم میهمان یک بار دیگر به دروازه نزدیک شد و این بار به گل ختم شد.

حمله رئال از سمت چپ خط دفاعی سیتی با پاس فده والورده آغاز شد که توپ را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد. ستاره برزیلی رئال درحالی‌که بازیکن حریف را مقابل خود داشت با ارسال کوتاه سعی کرد رودریگو را به توپ برساند.

این ارسال با واکنش اشتباه کایل واکر که نتوانست روی توپ اثر بگذارد به رودریگو رسید که اولین ضربه او توسط ادرسون دفع شد اما او روی ریباند موفق شد این دروازه‌بان برزیلی را در دقیقه 12 مغلوب خود کند.

رودریگو که در بازی رفت هم جزء گلزنان رئال بود موفق شد در این بازی هم خیلی زود دروازه حریف را باز کند و هیجان این برای حساس را افزایش بدهد. او در دقیقه 14 بازی رفت بعد از گل برناردو سیلوا موفق شده بود دروازه سیتی را باز کند و به نظر می‌رسد تخصص جالبی در گلزنی به این تیم انگلیسی دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول صفر - یک کریستال پالاس
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد