Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت و درمان با حضور در خرشمهر مرکز زایملن فیزیلوژیک بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) افتتاح کرد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شهری با حضور در خرمشهر مرکز زایمان فیزیولوژیک بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیربنای این مرکز 833 متر است که 10 تخت برای بستری بیماران دارد و با اعتباری به میزان 3 میلیارد 500 میلیون تومان ساخته شد.

وی در ادامه سفر یک روزه خود به خرمشهر از روند ساخت اورژانس بیمارستان حشرت ولی عصر (عج‌) نیز بازدید و از نزدیک شاهد کارایی آینده این واحد درمانی شد.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت