Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@22:30:11 GMT

تعیین کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در سال جاری

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۳۵۴۶

به گزارش ایلنا، پنجاه ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران همزمان با سالروز شوراها نهم اردیبهشت با قرائت سه نطق پیش از دستور توسط بشیر حجت نظری، مجید فراهانی و افشین حبیب‌زاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد.

در این جلسه لوایح تعیین نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌‌‌بوسرانی و نیز کرایه انواع تاکسی در تهران در سال جاری بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در ادامه جلسه انتخاب نمایندگان کمیسیون‌‌‌های اصلی شورا درخصوص ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات توجیه اقتصادی، فنی و زیست محیطی کلیه طرح‌ها و پروژه‌‌های شهرداری انجام خواهد شد. 

همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات مصوبه دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره‌‌‌برداری از خطوط اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و میدل‌‌باس و ون شهر تهران در جلسه آتی شورا صورت خواهد گرفت.

بررسی تعدادی پرونده مرتبط با کمیسون باغات شهر تهران نیز در دستورکار جلسه آتی شورا قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس از مجموع ۸۵۰ ایستگاه در سطح شهر قم در نیمه نخست امسال بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه‌زاد یزدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به اجرای طرح ایستگاه سبز اتوبوس در سطح شهر قم که از ابتدای سال جاری قوت گرفته است، اظهار کرد: در این طرح ایستگاه‌های اتوبوس متناسب با شرایط محل بهسازی و بازسازی می‌شود.

وی افزود: ایجاد فضای سبز برای سایه‌اندازی و بهبود وضعیت میکرواقلیم ایستگاه اتوبوس، هموار کردن مسیر دسترسی به ایستگاه برای عابر پیاده به ویژه افراد کم‌توان جسمی جانمایی صحیح ایستگاه از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به وجود ۸۵۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر قم، اضافه کرد: حدود ۱۸۰ ایستگاه از این تعداد مسقف بوده است و سازه اصلی دارد.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۲۶ ایستگاه بهسازی و بازسازی شده است، ادامه داد: بیشتر ایستگاه‌های بازسازی شده مربوط به منطقه هشت شهرداری قم است.

وی گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در مناطق مختلف شهر قم بهسازی و بازسازی شده است و شرایط بهتری برای آن‌ها ایجاد خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری شهرداری قم برای پل‌های عابر پیاده، افزود: از این مبلغ نیز برای ایجاد پل‌های جدید و مکانیزه‌سازی پل‌های موجود استفاده خواهد شد.

کد خبر 751689

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات