Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@15:26:33 GMT

طارمی و مسلمان به هم می رسند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۳۸۵۹

طارمی و مسلمان به هم می رسند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رابطه مهدی طارمی و محسن مسلمان از خیلی وقت پیش (بخوانید قبل از بازی سال گذشته با الهلال عربستان) به خاطر یک شوخی شکرآب شد. در آن دیدار مهدی طارمی محروم بود و پرسپولیس ۴ گل از حریف عربستانی دریافت کرد تا شانس صعود این تیم به فینال به حداقل برسد.

 

 در اردوی امارات اما اتفاقی افتاده بود که این دو با یکدیگر دچار مشکل شده و به قهری طولانی‌مدت انجامید؛ دو بازیکنی که در خیابان حسن سیف شهرک غرب هم‌خانه بودند از هم دور و دورتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن مسلمان به منطه خوش‌آب و هوای فرمانیه تهران اسباب‌کشی کرد و مهدی طارمی هم به سعادت‌آباد بازگشت! مشکل این دو ستاره پرسپولیس به حدی حاد شد که وقتی پرسپولیس برای بازی با السد در قطر به سر می‌برد و طارمی برای دیدن همبازیانش به هتل محل اقامت سرخپوشان رفت، مسلمان میز شام را ترک کرد! وساطت چند همبازی مشترک و سروش رفیعی نیز برای آشتی‌کنان بی‌فایده بود و محسن مسلمان ترجیح داد به جای روبه‌رو شدن با هم‌اتاقی و دوست صمیمی سابق خود به اتاقش برود و بخوابد!

 

حالا خبر رسیده که محسن مسلمان مورد توجه باشگاه الخور قطر قرار گرفته که جانشین سروش رفیعی شود. مدیران الخور از عملکرد شماره ۷ ایرانی خود راضی نیستند و به احتمال فراوان برای فصل آینده قراردادش را تمدید نکنند. بر همین اساس به دنبال خرید یک هافبک طراح هستند که محسن مسلمان به آنها پیشنهاد شده است اما خبر جالب‌تر از پیشنهاد الخور قطر می‌تواند آشتی‌کنان مهدی طارمی و محسن مسلمان باشد.

 

پنج‌شنبه گذشته محسن مسلمان و مهدی طارمی عکس مشترکی گذاشتند، طارمی نوشت؛ روزی روزگاری! و محسن مسلمان هم نوشت؛ دلم یه ذره شده واسه اون موقع‌ها!

 

به نظر می‌رسد این آشتی‌کنان پیش‌درآمدی باشد برای سفر محسن مسلمان به لیگ ستارگان قطر! به هر حال تجربه نشان داده که بازیکنان پرسپولیس (و ایضاً استقلال) به راحتی نمی‌توانند در تیم‌های داخلی دیگر توپ بزنند و ترجیح می‌دهند به لیگ قطر بروند تا از حاشیه و اعتراض هواداران در امان باشند. به گزارش خبرورزشی، محسن مسلمان هم پس از حمایت‌های ویژه هواداران پرسپولیس دوست ندارد فصل آینده با بازی در سپاهان اصفهان یا هر تیم دیگری روبه‌روی طرفداران قرمز قرار بگیرد.

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی طارمی طارمی محسن مسلمان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم

در مسیر رسیدن به  آبشار زیبا، آبشار‌های پلکانی کوچکی خواهید دید که در طبیعت سرسبز این ناحیه همچون نگینی درخشان به نظر می‌رسند و به زیبایی این منطقه افزوده‌اند. پس اگر فردی ماجراجو و طبیعت گرد هستید، حتما بازدید از آبشار چم چیت (آب گرمه) را دربرنامه‌ی خود قرار دهید.

 آب‌های کوه‌های اطراف بعد از گذشتن از صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشار‌های این ناحیه می‌رسند که آبشار آبگرمه (چم چیت) یکی از آنهاست. به دلیل وجود آب و هوای مناسب در اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی نیز به چشم می‌خورد.

گل‌های نرگس، زنبق، نعنا و پونه از جمله گیاهان همیشگی این منطقه به شمار می‌آیند که خاصیت درمانی زیادی نیز دارند. همچنین تنوع جانوری در اطراف بیشه گرمه نیز باعث شده تا افراد با آمادگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید آماده‌ی مواجه شدن با حیوانات این ناحیه مثل گراز و بز کوهی را داشته باشید. در سفر به روستای چم چیت و آبشار گرمه حتما موارد احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید تا سفرتان کمترین آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم بومی را وارد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر