Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:08:02 GMT

تبریز به ونیز تبدیل شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۳۸۶۸

تبریز به ونیز تبدیل شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهر تبریز در قلب آذربایجان در میانه روزهای بهار با باران سیل آسا روبرو شده است. تصاویر مربوط به سیلابی که در خیابان های این شهر به راه افتاده و رفت و آمد را دچار مشکل کرده است فضای مجازی را تسخیر کرده است

ایران آنلاین / بسیاری از کاربران با انتشار تصاویری از سیل سرکش در خیابان های تبریز نوشته اند که اینجا ونیز نیست اینجا تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش شدید باران که عصر امروز ( شنبه) در آذربایجان شرقی بویژه تبریز آغاز شد، مشکلاتی برای رفت و آمد مردم ایجاد کرد و در برخی مناطق شهر، آب وارد مغازه ها و منازل شد.

 

 

ایران آنلاین /بارش شدید باران همچنین موجب بروز سیل در خیابان ها و زیرگذرها و شدت بارش در برخی مواقع موجب شد تا در برخی مناطق خودروها در سیل گرفتار شوند و از ادامه حرکت باز بمانند.
در پی بارش رگباری باران، عبور مردم از معابر و میادین مشکل شد و از جمله در خیابان های امام خمینی، میدان شهید فهمیده و ستارخان جاری شدن سیل مانع از رفت و آمد عابران پیاده شد.
در همین حال شاهدان عینی از بارش شدید تگرگ در آزاد راه پیامبر اعظم در محدوده هشترود نیز خبر داده اند به طوری که به گفته آنان تگرگ این آزاد راه را در محدوده یاد شده سفید کرد.
اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هفته گذشته با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواخر دیروز( جمعه) خبر داده بود.
براساس این اطلاعیه، فعالیت اصلی این سامانه از روز جمعه گذشته تا فردا یکشنبه بوده و با توجه به شدت بارش های رگباری بویژه در نیمه جنوبی، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.
«مسعود برزگر جلالی» معاون خدمات شهری شهرداری تبریز نیز با بیان اینکه تمامی ماموران مناطق 10 گانه شهرداری در حال آماده باش و ارائه خدمات به شهروندان هستند، گفت: مشکل خاصی در معابر و زیرگذرها برای رفت آمد خودروها و شهروندان وجود ندارد. آب باران در حاشیه شهر به برخی منازل و مغازه های شهروندان نفوذ کرده که ماموران شهرداری و آتش نشانی در حال ارائه خدمات به ساکنان آنها هستند و با ایجاد مانع، از نفوذ آب باران به این منازل جلوگیری می کنند.علت آبگرفتگی این منازل و مغازه ها طغیان مهرانه رود در پایین دست است.
باران مشکلی برای پروازها به وجود نیاورد
«مصطفی صفایی» مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی نیز اعلام کرد که بارش باران مشکلی برای پروازها به وجود نیاورده است. با وجود بارش شدید باران، تا این لحظه همه پروازها برقرار است و هیچ پروازی لغو نشده است.
وی اظهارداشت: تا به این لحظه مشکل کاهش دید هم نداشته ایم و امیدواریم پروازها ادامه داشته باشند، اما برای مواجهه با مشکلات احتمالی، نیروهای ما در حالت آماده‌باش هستند.

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران بهاری در دزفول و اندیمشک

شهرهای دزفول و اندیمشک روز ۱۳ اردیبهشت شاهد بارش بهاری بودند.

دریافت 917 KB

دیگر خبرها

  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • فیلم/بارش شدید باران بهاری در دزفول و اندیمشک
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • تحریم صهیونیست‌ها در دوسالانه هنری ونیز
  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی