Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@06:45:29 GMT

تردد همه خودروها روزهای پنجشنبه آزاد است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۳۹۱۱

تردد همه خودروها روزهای پنجشنبه آزاد است

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شماره ۷ آمده است: «به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند به دنبال ایجاد برخی ابهامات در خصوص اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه، با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای محترم شورای ترافیک تهران، در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک تهران که صبح امروز با حضور نمایندگان پلیس راهور، وزارت کشور، استانداری تهران و شهرداری تهران برگزار شد، در روزهای پنجشنبه که از شمول طرح ترافیک خارج شده، محدودیت زوج و فرد نیز برای کلیه خودروها برداشته شد. بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه علاوه بر خودروهای پلاک فرد، خودروهای پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج‌وفرد خواهند بود.

همچنین بر اساس مصوبه جدید شورای ترافیک تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک علاوه بر اینکه می‌توانند بدون پرداخت عوارض، یک بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک بار ورود بعد از ساعت ۱۷ عصر داشته باشند، برای برخورداری از این امکان، محدودیتی از بابت زوج یا فرد بودن پلاک خودرو نخواهند داشت. بدین ترتیب در همه روزهای هفته، برای ساکنان محدوده طرح ترافیک، امتیاز مذکور برقرار خواهد بود.»

700

تردد خوروها 5شنبه ها تردد خودروها آزاد است سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک طرح زوج و فرد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا 15 اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران