Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:26:45 GMT

چاپ ۵ عنوان کتاب در حوزه نقش زنان لرستانی در دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۴۰۲۷

به گزارش ایکنا از لرستان، روح‌انگیز جهان‌افروز، رئیس اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان لرستان شنبه، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه شورای نظارت بر تالیف و نشر که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار شد، اعضای شورا با چاپ پنج عنوان کتاب در حوزه مشارکت بانوان در دفاع مقدس موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چاپ کتاب‌های «مهتاب و باروت»، «پرستار انقلابی»، «تصمیم کبری» (خاطرات زندگی شهید زنده «سید نور خدا موسوی» از زبان همسرش خانم «کبری حافظی»)، تاریخ شفاهی هفت نفر از بانوان فعال ستاد پشتیبانی جنگ استان لرستان و شرح مختصری از زندگی‌نامه ۴۹۶ زن شهیده استان در دستور کار قرار گرفته است.
جهان‌افروز با اشاره به فعالیت‌های چند رسانه‌ای پیش رو ازجمله ساخت مستند و فیلم‌های کوتاه در حوزه نقش زنان در دفاع مقدس، اظهار کرد: فیلم‌نامه مرحوم «حاجیه ملک‌زاده سیاه‌منصور» از بانوان فعال ستاد پشتیبانی جنگ و مادر شهید «اسکندر نیازی» و جانباز «مظفر نیازی» در دست پژوهش و تدوین قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی