Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شش مامور پلیس که با شلیک شتابزده به سوی یک مظنون فراری موجب سه قتل شده بودند به زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شوند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، چهارم آبان ماه سال 94 شش مامور پلیس Police به یک پراید سفید که احتمال می دادند یک مظنون به قتل Murder در آن نشسته باشد در سه راه افسریه دستور ایست دادند و با دو دستگاه سمند و پژو به تعقیب این خودرو پرداختند و سد راه آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ماموران با کلاشینکف و کلت به سمت چهار سرنشین پراید شلیک کردند. در نتیجه سه سرنشین خودرو جان سپردند و سرنشین دیگر که لباس نیروی انتظامی به تن داشت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

ماموران پلیس در بازجویی ها گفتند: با نیابت قضایی که از دادسرای سبزه وار داشتیم شش نفری به تعقیب یک مرد جوان که مظنون به قتل بود پرداختیم. مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم و در جریان تعقیب و گریز ناچاربه شلیک شدیم که در این حادثه Incident متهم 24ساله به همراه برادر 30 ساله و دوست 26 ساله اش جان سپردند.

‌در حالی که روشن شده بود شلیک شتابزده صورت گرفته است برای ماموران پلیس کیفرخواست صادر و پرونده شان به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.متهمان قرار است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police قتل Murder حادثه Incident اخبار حوادث قتل پلیس کیفری مظنون شلیک عکس فیلم حوادث تهران اخبار تهران وحشتناک ایران داغترین ها کودک تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الازهر مصر در واکنش به یافتن گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بیانیه‌ای را صادر کرد.

الازهر در این بیانیه اعلام کرد: گورهای دسته جمعی در غزه دلیلی بر پلیدی و هولناکی جنایت‌های مرتکب‌شده علیه فلسطینیان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه بین‌الملل فلسطینیان را همچون لقمه‌ای آسان در دهان رژیم جنایتکار رها کرده است. این رژیم جنایتکار هر آن گونه که می‌خواهد می‌کُشد و سر می‌برد.

الازهر مصر در ادامه این بیانیه خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب این جنایت‌ها شد.

گفتنی است دفاع مدنی غزه از یافتن گوری دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داده است. بر اساس اعلام این سازمان امدادی فلسطینی تاکنون پیکر ۳۴۲ شهید فلسطینی از این گور دسته جمعی بیرون کشیده شده است.

با وجود ارتکاب این جنایت شنیع از سوی رژیم صهیونیستی کشورهای غربی و در راس آن‌ها آمریکا که داعیه‌دار حقوق بشر هستند دست به هیچ اقدام عملی علیه این رژیم نزده‌اند. سازمان ملل نیز بدون هرگونه اقدام عملی و محکومیت لفظی علیه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی، تنها اعلام کرده که از یافتن گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر خان یونس وحشت کرده است. این موضوع معیارهای دوگانه غرب در برخورد با جهانیان را بیش از پیش هویدا ساخته است.

کد خبر 6088008

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس