Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپ تبلیغاتی قدیمی با حضور علی پروین را ببینید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین حضور ایران در رقابتهای جام جهانی در سال ۱۹۷۸ در کشور آرژانتین بود . تیم ملی فوتبال ایران که نخستین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کرد، با وجود انجام بازی های جذاب و تماشایی در گروه چهارم این رقابت ها در انتهای گروه قرار گرفت و از صعود به مرحله بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان حشمت مهاجرانی در نخستین بازی خود مقابل تیم افسانه ای هلند با سه گل “رابی رانسنبرینگ” که ۲ گل وی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، شکست خوردند. در دومین بازی ملی پوشان فوتبال کشورمان اسکاتلند مدعی را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کردند. آندرانیک اسکندریان، ابتدا با گل به خودی که وارد دروازه ناصر حجازی کرد، شاگردان “آلی مک لئود” را پیش انداخت اما گل ایرج دانایی فر در دقیقه ۶۰ سبب به تساوی کشیده شدن بازی شد تا تک امتیاز ایران در این بازی ها به دست آید. در دیدار پایانی این گروه هم تیم ملی ایران نتوانست مقابل قدرت شاگردان “استبان کالدرون” مقاومت کند و در نهایت با هت تریک “تئوفیلو کوبیلاس” و گل “خوزه ولاسکوئز” در مقابل تک گل حسن روشن با نتیجه چهار بر یک برابر پرو شکست خورد.
کلیپی از تبلیغ آدامس خروس نشان براى بازى هاى مقدماتى جام جهانى ١٩٧٨ با حضور على پروین کاپیتان تیم ملی در آن زمان تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی تیم ملی جام جهانی علی پروین علی پروین در کلیپ تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید