Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلويزيوني المسيره سيد عبد الملک بدر الدين ، دبير کل انصار الله يمن در سخناني به مناسبت شهادت صالح صماد، رئيس شوراي سياسي انصار الله گفت: من بار ديگر شهادت اين برادر عزيز و مجاهد، رئيس صالح علي الصماد رحمه الله عليه را به ملت و امت اسلامي يمن تسليت عرض مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سيد عبد الملک بدر الدين در ادامه افزود: من از تمامي آزادگاني که در اين حادثه غم انگيز همبستگي خود را با ملت ستم ديده يمن از جمله شخصيت هاي ديني و تشکل هاي سياسي و کشورها و سازمان هاي مختلف و کساني که با فرستادن پيام تسليت با مردم و مسئولان يمني همدردي کردند تشکر و قدرداني مي کنم. 

من در ابتدا لازم است از جناب سيد حسن نصر الله ، دبير کل حزب الله لبنان حفظه الله و همچنين از تمام کساني که با ارسال پيام از کشورهاي لبنان و ايران و عراق و سوريه و ديگر کشورهاي عربي و اسلامي تسليت گفتند تشکر و قدرداني کنم. 

دبير کل انصار الله يمن همچنين از مردم بزرگ يمن به خاطر حضور با شکوه در مراسم تشييع شهيد صماد تشکر کرد و افزود: شما در حالي در اين مراسم مشارکت کرديد که تهديدهاي دشمن سعودي همچنان ادامه داشت و نيروهاي دشمن با ارسال جنگنده هاي خود و شکستن ديوار صوتي و همچنين بمباران اطراف مراسم تلاش کردند تا خوف و هراس را در دل مردم ايجاد کنند و مانع حضور مردم در اين مراسم با شکوه شوند اما با وجود همه اين اقدامات حضور مردمي بسيار با شکوه و عالي و شايسته بود. اين حضور شايسته اين ملت و همچنين شايسته اين شهيد بزرگ و وفادار به ملت و مرد با اخلاص خداوند سبحان بود.

سيد عبد الملک بدر الدين در ادامه تصريح کرد: حملات هوايي امروز دشمن سعودي به جمعيت عزادار در ميدان سبعين که منجر به شهادت يک شهروند يمني و مجروح شدن دو تن ديگر شد به معني واقعي کلمه بسيار احمقانه و سخيف و نشانه پستي و ذلالت آنان بود.اگر رحمت خداوند نبود در اين حمله ناجوانمردانه شمار زيادي از مردم عزادار به شهادت مي رسيدند اما با اين حال مردم با حضور خود در اين مراسم، پايداري و استقامت خود را ثابت کردند و پيام بزرگ پايداري و ايستادگي و عزت و وفاداري را ارسال کردند.سران دشمن از جمله سران نظام سعودي و فرزندان زايد در امارات آدم هاي نفهم و بدون عقل و احساسي هستند که خداوند بر دلهاي آنان مهر زده است. 

وي گفت: از روز اول حملات دشمن تا امروز تمام حوادث بيانگر عزت و سربلندي و ايستادگي اين ملت بوده و دليل آن نيز ايمان مردم بوده است و ايمان وجدان اين مردم را بيدار کرده است در حالي که دشمن هيچگاه از اين حوادث درس نگرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن تشکر انصارالله صماد شهادت تسليت بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

نشست مقامات ارشد سازمان همکاری اسلامی برای آماده سازی اسناد پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در «بانجول» پایتخت گامبیا از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسایل و چالش های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارایه خواهد شد.

نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ و نشست سران نیز طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

گامبیا میزبان پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی، کشوری اسلامی با حدود دو و نیم میلیون نفر جمعیت در منطقه غرب آفریقا واقع شده است.

این کشور قرن ها مستعمره بریتانیا بود و در فوریه ۱۹۶۵ به استقلال رسید.

گامبیا ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

از جمهوری اسلامی ایران هیاتی به ریاست رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در نشست مقامات ارشد سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده‌است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • (ویدئو) اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصار الفرقان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)