Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حسن درویشی افزود: این صیاد دیروز در پی طوفانی شدن خلیج فارس، ناپدید شده و خبری از او نیست.

وی در گفت‌وگو با صداوسیما ادامه داد: دیروز شناورهای ناجی بندرعامری و بندر دیر با وجود شرایط نامناسب جوی و دریایی، به جستجو در مناطق مختلف پرداختند اما نتوانستند اثری از این صیاد و قایقش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار دلوار گفت: اکنون با بهتر شدن هوا، شناور ناجی از بندر عامری راهی دریا شده و امیدواریم بتواند این صیاد را بیابد.

درویشی بیان کرد: دیروز به علت شرایط نامساعد هوا، بالگرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نتوانست برای جستجوی این صیاد پرواز کند، امروز هم به پرواز در آمد اما پس از دقایقی به علت شرایط نامساعد جوی، به آشیانه خود بازگشت.

بندربوالخیر در 60 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد و جزو بخش دلوار در شهرستان تنگستان است.

900

بخشدار دلوار بندر بوالخیر حسن درویشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر

 

 احسان رئیسی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از عملیات بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو ، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و اختصاص یک دستگاه بولدوزر توسط شرکت پایدار سازان قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات بازگشایی جاده روستای عشایری گو از منطقه هنزم و زیردان در حال انجام است.

وی با قدر دانی از همکاری گروه های مردمی و حلقه های میانی تاثیر گذار در این منطقه، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه هنزم و زیردان پای کار بودن گروه های مردمی و معتمدین می باشد که باعث تسهیل در امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

بخشدار مرکزی افزود: روستای گو یکی از مناطق متاثر از سیلاب های اخیر در بخش مرکزی نیکشهر است که خسارات فراوانی به منازل مسکونی و زیر ساخت های آن وارد شده است.

رئیسی اظهار داشت: در طی فعالیت سامانه های بارشی اخیر در این منطقه، ۱۰ کیلومتر از مسیر روستای گو به علت ریزش کوه مسدود شده است که عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

احسان رئیسی گفت: در مدت زمان مسدودی راه های ارتباطی این منطقه نیز با پیگیری های ستاد مدیریت بحران شهرستان، عملیات امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد های امداد رسان بصورت هوایی انجام شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: احداث بند های حفاظتی به منظور انحراف مسیر آب از منازل مسکونی می تواند خسارات سیلاب را در این منطقه به حداقل برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر