Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@10:51:44 GMT

طرز تهیه شامپو با 2 ترکیب خانگی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۵۸۳۲

شامپو های خشک این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و خرید آن کمی هزینه بردار است. اما نگران نباشید. در این مقاله به شما آموزش دو مدل شامپوی خشک خانگی را اموزش می دهیم. با ما همراه شوید. ناطقان: در زمانی از صبح که بسیار کسل و خواب آلود هستیم و ساعت زنگداررا مدام میبندیم که دیگر زنگ نزند و بناچار مجبور میشیوم  تند تند قدمها را برداشته تا سریع به محل کارو یا جایی که کار داریم  برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا با  این عجله رفتن، زمانی برای حمام رفتن نداریم . بخصوص اگر موهایمان  بلند باشه و بخواهیم زمان زیادی هم  برای خشک کردنشون بذاریم. یک شیوه بسیار خوب توی اینجور مواقع، استفاده از شامپوی خشک هست.
شامپوهای خشک در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیدا کردند و حتی متخصصین مو هم اعتقاد دارند شستشوی مکرر مو با شامپو می تواند روغن های مفید سر را از بین ببرده و به موها آسیب برساند. شامپوهای خشک برای خرید ممکن است یه کم گرون باشند و در ضمن احتمال اینکه مواد شیمیایی داخل شان باشد زیاد است. در این مطلب یاد می گیریم چطوری شامپوی خشک ۱۰۰% طبیعی خودمان را بدون هیچ دردسری درست کنیم.
دستور تهیه ی شامپوی خشک برای موهایی که رنگ روشن دارن، با موهای تیره فرق می کند. اول از همه دستور موهای روشن را برای شما می گذاریم.

شامپو خشک برای موهای روشن1/4 پیمانه آرد ذرت که بهترین جذب کننده ی روغن پوست سر هست را با یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل مخلوط کنید. زنجبیل هم  علاوه بر بوی خوب و سرحال کننده ای که دارد، خواص ضد باکتری و درمانی دارد. این دو را درون یک کاسه هم بزنید و ۳ تا ۵ قطره روغن اسانس به دلخواه خودتان بهش اضافه کنید. این اسانس برای این است که مطمئن شوید موهای شما بعد از هر بار استفاده بوی خوبی می گیرد.این مواد را با هم مخلوط کرده و درون یک ظرف درب دار بگذارید و برای روزهای با عجله از آن استفاده کنید.

شامپو خشک برای موهای تیرهبرای موهای تیره باید دقیقا همون مراحلی که بالا توضیح داده شد رو انجام بدید، با یک فرق کوچک : پودر کاکائو بدون شکر به آن اضافه کنید. این برای این هست که وقتی پودر نشاسته را به موهای تان می زنید، دانه های سفید آرد روی سرتان باقی نماند و موهای تان خاکی به نظر نرسد. علاوه بر آن پودر کاکائو کلی آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی دارد و برای مو و پوست سرتان بسیار مفید است.

طرز استفادهبا یک قلمو کمی از پودر را روی ریشه ها و قسمت هایی که بیشتر از همه چرب می شوند بزنید (مثل چتری ها). بیشتر روی ریشه ها تمرکز کنید اما اگر بقیه موها هم به تازه تر شدن احتیاج دارند، کمی از مواد را تا نوک موها بزنید. حالا بهتر است موهای تان را از بالا به پایین شانه کنید تا پودر به همه جا پخش شود. ۵ تا ۷ دقیقه قبل از اینکه بخواهید موهای تان را مدل خاصی درست کنید صبر کنید، تا شامپوی خشک چربی های مو را به خودش جذب کند.
منبع: سیمرغ برچسب ها: طرز تهیه شامپو ، شامپوی خشک ، موهای چرب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرز تهیه شامپو شامپوی خشک موهای چرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که عملکرد خوبی در رویارویی‌ها با این تیم داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران در لیگ‌برتر تاکنون ۱۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج بار ذوب‌آهن و دو بار نساجی پیروز شده‌اند، ضمن اینکه چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۱ رویارویی دو تیم ۱۶ گل به ثمر رسیده است که ذوب‌آهن ۱۰ گل و نساجی شش گل در آن سهم داشته‌اند.

در پنج رویارویی دو تیم در اصفهان، ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست نساجی شده است و در سوی دیگر نیز نساجی یک بار سابقه پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر را داشته است. همچنین دو دیدار دو تیم در فولادشهر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل نیم فصل نخست نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهن و نساجی

کد خبر 749671

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر