Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

پرواز يک هواپيماي جنگنده آمريکايي در ارتفاع پايين برفراز منطقه اي مسکوني در ژاپن عصبانيت دولت اين کشور را به همراه داشت.

به گزارش پايگاه اينترنتي اس سي ام پي،دولت ژاپن به خاطر پرواز يک فروند هواپيماي جنگنده اف شانزده آمريکايي  در ارتفاع پايين بر فراز منطقه اي مسکوني در اين کشور واکنش نشان داد.

تصاوير مربوط به پرواز اين هواپيماي جنگنده در سايت يوتيوب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش آمريکا اين موضوع را تاييد کرده است که تصاوير ويدئويي منتشر شده در سايت يوتيوب مربوط به پرواز يکي از جنگنده هاي آن و بر فراز يک منطقه مسکوني بوده است.

دفتر وزارت دفاع ژاپن در منطقه شمال شرق اين کشور  پس از انشار تصاوير مربوط به پرواز اين هواپيماي جنگنده در ارتفاع پايين در سايت يوتيوب شکوائيه اي را به فرمانده پايگاه نظامي هوايي  ميساوا Misawa ارسال کرده است.

در اين حال فرمانده  اين پايگاه نظامي که در منطقه آئوموري واقع است تاييد کرده است که تصاوير ده دقيقه اي منتشر شده در يوتيوب مربوط به پرواز يکي از جنگنده هاي اف شانزده پايگاه تحت هدايت وي و در جريان يک پرواز آموزشي بوده است و اين هواپيما  در چندين مورد بسيار پايين تر از ارتفاع مجاز پرواز کرده است.

در اين حال دفتر وزارت دفاع ژاپن در منطقه توهوکو اعلام کرد که به فرمانده اين پايگاه در روز جمعه توصيه کرده است که به قوانين هوانوردي ژاپن پايبند باشد و از پرواز هواپيماهاي پايگاهش در ارتفاع پايين تر از صد و پنجاه متر خودداري کند.در تصاويري که منتشر شده است اين هواپيما بر فراز يک منطقه مسکوني در حال پرواز است.

پايگاه هوايي ميساوا محل استقرار نيروهاي دفاعي ژاپن و همچنين ارتش آمريکا است.در بيستم ماه فوريه هم يک جنگنده ارتش آمريکا در پايگاه ميساوا پس از آنکه لحظاتي پس از پرواز موتورش آتش گرفت مخازن سوخت خود را بر روي يک درياچه انداخت.در اين درياچه ماهيگيران در حال فعاليت و ماهيگيري بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر