Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به تازگی گفتگوی کوتاهی از فرهادی درباره فیلم و چند عکس تازه از آن در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده است:

«پانزده سال پیش به جنوب اسپانیا سفر کردم، در یکی از شهرها چند عکس از یک دختر روی دیوار دیدم و پرسیدم که کیست؟ به من گفتند که این بچه گم شده و خانواده‌اش به دنبال او می‌گردند. این اولین جرقه‌ای بود که سال‌ها در ذهنم ماند و به داستانم منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان در یک شهرستان اتفاق می‌افتد و در مورد روابط بین اعضای آن شهرستان است، روابطی که اصلا از جنس مردم شهرنشین نیست؛ مردم شهرستان همدیگر را می‌شناسند چون جمعیتش لزوما کم است. همین مسئله داستانت را قوت می‌دهد، اگر قصه در شهر اتفاق می‌افتاد مسیر دیگری داشت چون مردمش راحت از کنار هم می‌گذرند. من علاقه داشتم که در لوکیشن فیلم را ضبط کنم و شهرستانی که رفتیم خیلی بهم کمک کرد. یکی از چیزهای لذت‌بخش پروژه بودنش میان آن همه مزرعه بود با جهان شهرستانی که مردمش بعد از ظهر در میدان شهر همدیگر را می‌بینند. نکته دیگر مواجهه ساده‌انگارانه کاراکترهای فیلم با موقعیت‌های پیچیده بود، و دقیقا قرار دادن پروتوگانیست قصه در این فضا سادگی را تقویت می‌کند.

چیزی که من همیشه در هر کدام از فیلم‌هایم پررنگ می‌کنم، همان چیزی است که خودم و جهان امروز بیش از هرچیزی نیاز دارد: همدلی برای انسان‌ها در فراسوی مرزها و فرهنگ‌ها!»


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس سینما اصغرفرهادی جشنواره کن پارس نیوز همه می دانند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال

در ادامه تصاویر جالبی از شرکت‌کنندگان این آزمون را که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است، می‌بینیم:

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!