Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صداوسیما، علی ربیعی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از مقام زنان کارگر اظهار داشت: امروز دیگر هیچ کس نمی تواند انکار کند که تغییرات اجتماعی و جمعیتی و حتی فرهنگی رخ داده در جامعه ایجاب می کند که واقعیت زن را باید درک کرد.
وی ادامه داد: نادیده این واقعیت و عدم تناسب این سیاست ها با این واقعیت ما را در آینده دچار برخی تلاطم های اجتماعی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مهمترین مسائل در حوزه زنان این است که زنان با تخصص های بیشتری وارد بازار کار می شوند.
ربیعی تأکید کرد: نیازمند سیاستگذاری معطوف به جنسیت هستیم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: اگر ظرفیت های اجتماعی و حقوقی برای فعالیت زن در عرصه جامعه را باز نکنیم عدم توازن های اجتماعی پیش می آید.
ربیعی گفت: جامعه ای هستیم که اگر بخواهیم یا نخواهیم در این جامعه تعداد زنانی که اعلام کرده اند می خواهند وارد بازار کار شوند افزایش می یابد.
وی ادامه داد: رسالت این که تغییرات سبک های زندگی و ارزشی و حفظ سنت های خانواده و استحکام آن بر دوش زنان بیشتر است این که نسل های آینده بتوانند با دید روشن در جامعه، پر تلاش باشند.
ربیعی با بیان این که نقش اقتصادی و اجتماعی زنان در جامعه رو به گسترش است اظهار داشت: در سیاست های تامین اجتماعی و کارگری باید تجدید نظر شود تا در آینده کار ایران اعم از مزد کارگر و توازن کار و زندگی بین زن و کار و زندگی برنامه ریزی داشته باشیم و در این میان، امنیت شغلی زنان برای ما حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت

احتمال دارد هانسی فلیک از فصل آینده دوباره هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد

طرفداری | پس از تلاش‌های ناموفق برای ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک، به نظر می‌رسد اریک تن هاخ نیز در منچستریونایتد بماند. به همین خاطر اکنون یک نام جدید اما آشنا پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده که پیش از این چندان توسط سران باشگاه مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ اکنون نام هانسی فلیک به‌طور جدی در بایرن مونیخ مطرح شده و جالب اینجاست چند هفته پیش با این سرمربی تماس گرفته شد تا مشخص شود آیا او نیز علاقه‌مند به همکاری دوباره است یا خیر.

با این حال در آن مقطع، برداشت سران باشگاه از این تماس، این بود که فلیک درخواست‌های زیادی دارد و به همین خاطر نام او در بین صحبت‌های داخلی کم‌رنگ‌تر شد اما پس از آنکه رالف رانگنیک پیشنهاد باواریایی‌ها را رد کرد، ممکن است یک تغییر جهت ناگهانی از سوی مدیران شکل بگیرد. با این حال تاکنون دو طرف صحبت‌های بیش‌تری با یکدیگر نداشته‌اند.

بیش‌تر بخوانید: ادعای داغ بیلد؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد

کارل هاینتس رومنیگه از طرفداران هانسی فلیک

کارل هاینتس رومنیگه عضو هیئت نظارت به همراه یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ از طرفداران سر سخت هانسی فلیک هستند، حتی با وجود اینکه وجهه این سرمربی پس از نتایج ضعیفش در تیم ملی آلمان و اخراج او مخدوش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش موثر اجتماعی می‌داند
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند