Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@19:11:23 GMT

گفتگوي تلفني رئيس جمهور کره جنوبي با ترامپ

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۶۰۸۶

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلويزيوني اي پي تي ان، مون جائه اينMoon Jae-in رئيس جمهور کره جنوبي تلفني با دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا صحبت کرد.
مون جائه اين در اين تماس تلفني ترامپ را در جريان آخرين جزئيات ديدار اخيرش با کيم جونگ اون رهبر کره شمالي قرار داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، بایرن شنبه به اشتوتگارت 3-1 باخت چرا که نیمی از ذهنش به بازی برگشت با رئال معطوف بود. بازی رفت در آلیانز 2-2 مساوی شد، در شبی که کیم مین جائه مرتکب اشتباهات فراوانی شد و روی هر دو گل رئال نقش داشت.

بایرن که در لیگ، قهرمانی را به لورکوزن واگذار کرد و در جام حذفی نیز خیلی زود کنار رفت، حالا فقط در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد و باید چهارشنبه شب در برنابئو دست به کار بزرگی بزند. شکست دادن رئال در خانه‌اش کاری بوده که امسال هیچ تیمی موفق به انجامش نشده است.

معضل اصلی بایرن در دفاع است، جایی که توخل نمی‌خواهد بار دیگر از کیم مین جائه استفاده کند و امیدوار است ماتیس دلیخت هر طور شده به بازی چهارشنبه برسد. 

ستاره هلندی که برابر اشتوتگارت نیز غایب بود، دیروز با تیم ذخیره‌ها تمرین کرد و وضعیت او امروز و فردا ارزیابی خواهد شد. جمال موسیالا نیز دیروز با ذخیره‌ها تمرین کرد ضمن اینکه دایو اوپامکانو و رافائل گریرو قطعا به این بازی نخواهند رسید.

دیگر خبرها

  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین