Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:21:10 GMT

قبضی نجومی آب یک شهروند ملایری! +عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۶۴۰۵

شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در صدور قبض آب برای یکی از مشترکان اشتباه فاحشی را مرتکب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در فرآیند صدور قبض مشترکانش، اشتباه فاحشی را مرتکب شد.

در فرآیند صدور قبض ماه گذشته، شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر از توابع استان همدان، برای یکی از مشترکان قبضی نجومی صادر کرد که در قسمت مبلغ قابل پرداخت، رقم باورنکردنی ۶،۷۷۸،۴۵۵،۰۰۰ ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر این قبض در ادامه ارائه شده است.

  منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان در چهار مدرسه ملایر طی ایام نوروز خبر داد.  

مهدی عابدینی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عابدینی نیا ادامه‌ داد: چهار پایگاه دخترانه شامل دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مجموع پذیرای بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند، کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان برشمرد.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای دانش آموزان دارند، تصریح کرد: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نوروز را فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به دید و بازدیدهای نوروزی، دانش آموزان در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان