Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سید مصطفی حسینی، قاری و فرزند آزاده و جانباز قزوینی موفق به کسب مقام دوم سی و پنجمین دوره مسابقات بین ‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، سید مصطفی حسینی، قاری و فرزند آزاده و جانباز سید ممتاز حسینی نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته‌ قرائت سی و پنجمین دوره مسابقات بین ‌المللی قرآن کریم که با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار شد، مقام دوم مسابقات را در رشته قرائت تحقیق از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مرحله‌ی فینال این مسابقات، 9 قاری قرآن کریم از کشورهای ایران، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، فیلیپین، مالزی، لبنان، پاکستان و مصر حضور داشتند که حسینی نماینده جمهوری اسلامی در این مرحله آیاتی از سوره مبارکه «آل‌عمران» را تلاوت کرد.

 

گفتنی است سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز قزوینی، متولد 1374 قزوین است، وی سال 1392 به مسابقات بین‌ المللی کویت اعزام شد و در حالی که تنها 18 سال داشت مقام سوم این رقابت‌ ها را کسب کر؛ رتبه‌ چهارم رشته قرائت پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن مالزی، رتبه‌ عالی رشته قرائت مرحله‌ سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و مقام دوم قرائت قرآن در مسابقات بین‌ المللی قرآن‌کریم ترکیه از جمله موفقیت‌ های این قاری قزوینی است.

وی همچنین در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، رتبه‌ ممتاز قرائت قرآن را کسب کرد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن حسن روحانی دکترین مهدویت دولت همایش دکترین مهدویت قرآن مهدویت جشنواره جهانی فیلم فجر قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین جانباز مسابقات قرآن کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید