Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:23:51 GMT

افزایش ۲ برابری ابتلا به سرطان با تلفن همراه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۶۴۲۵

افزایش ۲ برابری ابتلا به سرطان با تلفن همراه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ، نتایج تحقیقات این محققان که بر روی چهار هزار نفر در ۱۱ منطقه مختلف انجام شده بود نشان داد نور آبی ساطع شده از گوشی‌های تلفن همراه یا چراغ‌های ال‌ای‌دی خیابان‌ها با تضعیف سیستم ایمنی بدن و اختلال در هورمون‌های مقاوم به سرطان (نظیر هورمون ملاتونین) احتمال ابتلا به سرطان پروستات را تا ۲ برابر و خطر ابتلا به سرطان سینه را تا یک و نیم برابر افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر زنجبیل در درمان میگرن 

طب سنتی برای درمان میگرن نسخه موثری دارد، نسخه‌ای که علم روز هم آن را تایید کرده است.

زنجبیل یکی از گیاهانی است که برای برطرف کردن درد‌های میگرنی تجویز می‌شود، جالب است بدانید، محققان دانمارکی هم در تحقیقاتی به نقش این گیاه در درمان میگرن پی برده اند.

این محققان توصیه می‌کنند محلول یک سوم قاشق چایخوری در آب گرم یک نوشیدنی موثر در درمان میگرن است، علاوه بر این می‌توانید از زنجبیل تازه در وعده‌های غذایی خود نیز استفاده کنید. 

با این روش تربیتی، کودک پولکی بار می آید

برخی والدین در تربیت فرزندانشان سعی می‌کنند با ولخرجی تمام وسایلی که خود در دوران کودکی از آن محروم بوده اند برای کودک تهیه کنند، آن‌ها سعی می‌کنند هیچ یک از خواسته‌های فرزندانشان را بی جواب نگذارند.

روانشناسان معتقدند این رفتار والدین در بلند مدت اثر سویی در تربیت فرزندان خواهد داشت؛ روانشناسان این اثر منفی را مادی گرایی می‌نامند و معتقدند فرزندانی که این گونه تربیت شده اند ارزش‌های خود را تنها در داشتن وسایل مادی می‌بینند و در نوجوانی و جوانی مادیات را تنها عامل خوشبختی می‌دانند.

روانشناسان توصیه می‌کنند برای تشویق کودک همیشه به وی جایزه مادی ندهید و یا برای تنبیه همیشه او را از وسایل مورد علاقه اش محروم نکنید.

درمان بیماری‌ها با حجامت 

حجامت یکی از روش‌های درمانی در طب سنتی است که برخی افراد علاقه زیادی به آن دارند؛ بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته حجامت طی ۲۰ سال گذشته در درمان ۲۰۰ بیماری نقش داشته است.

از مهم‌ترین بیماری‌هایی که حجامت در درمان آن‌ها موثر بوده است می‌توان به غلظت خون و فشارخون بالا، چربی و اوره بالای خون، آرتروز، روماتیسم، بیماری‌های اعصاب، هپاتیت و ضعف عضلات اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابتلا به سرطان تلفن همراه خطر ابتلا به سرطان درمان والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم

در یک آزمایش دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵ پرومکس داخل ظرفی قرار داده شد تا درون فریزر قرار بگیرند. نتیجه این آزمایش را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • میگرن چیست؟ (فیلم)
  • درمان جدید بیماری آلزایمر
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان