Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا هراتی قائم مقام موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از انتشار کتاب زندگی‌نامه سرلشگر محمدولی قرنی در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: کتاب زندگینامه سرلشگر قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای توزیع در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آماده شده و در نمایشگاه کتاب برای استفاده علاقمندان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت روایت تاریخ برای جوانان گفت: با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به قشر جوان برای بهره از عبرت‌های تاریخی، روایت تاریخ برای جوانان و نوجوانان یکی از دغدغه‌های موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد بوده و در این راستا هم این موسسه، مجموعه "دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان" را با زبانی ساده و قابل فهم برای این قشر منتشر کرده است. تا امروز هم توانسته‌ایم بیش از 135 عنوان کتاب در این قالب برای جوانان و نوجوانان عرضه کنیم.

وی ادامه داد: کتاب زندگی‌نامه سرلشگر قرنی هم که با عنوان "مرزبان" در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد در قالب "دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان" است و انتظار می‌رود این کتاب که به قلم خانم حسین‌زاده و آقای حسن چراغلو نوشته شده به خاطر نثر شیوا و روانش با استقبال مخاطبان روبرو شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین