Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:18:06 GMT

نمایش پری مهربون بر روی صحنه تئاتر بهارستان رفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۶۷۸۰

نمایش پری مهربون بر روی صحنه تئاتر بهارستان رفت

نمایش "پری مهربون" که در قالب فضایی شاد و موزیکال، مضمونی آموزشی دارد تا پایان ماه جاری در نسیم شهر بر روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نمایش شاد و موزیکال " پری مهربون " با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان و گروه هنری ماه و پلنگ از امروز در محل سالن آمفی تئاتر قلم نسیم شهر به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این نمایش اقتباس از نمایش "جنگل پر ماجرا " اثر حمید حمزه می باشد که توسط حمید سلیمانی بازنویسی و  کارگردانی شده است، که هنرمندان بهارستانی نظیر فریبا رسولی در نقش روباه و جادوگر، فرزانه جمالزاده  در نقش مهشید، حمید واحدی در نقش میمون، زهرا بیات در نقش مادر بزرگ و پری مهربون و همچنین مرتضی پرهیزگار در نقش کلاغ و دیو در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بنابر این گزارش نمایش فانتزی و موزیکال "پری مهربون" ویژه رده سنی کودک و نوجوان می باشد و همچنین اهدافی همچون تلاش و ممارست برای رسیدن به هدف، دوست یابی، احترام به پدر و مادر، رعایت بهداشت فردی و انجام برنامه‌ریزی صحیح به منظور انجام کارها را به مخاطبان ارائه می دهد، که سبب ایجاد فضایی آموزشی در کنار سرگرمی برای کودکان بهارستانی شده است.

درپایان لازم به ذکر است که این نمایش موزیکال و آموزنده از امروز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر قلم بخش بوستان بر روی صحنه می باشد و علاقه‌مندان می توانند جهت رزرو بیلط با شماره تلفن‌های: ٠٩١٩٢٥٤٠٩٣٥ و ٠٩٣٧٣٨٨٩٧٦٦ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نمایش موزیکال شازده کوچولو
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده