Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری در واگذاری مکان‌هایی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حاشیه شهر، اولویت را به کسانی می‌دهد که صاحب غرفه و مکان‌های تجاری مشاغل مزاحم بودند.

 امیراحمد زندآور در حاشیه برنامه افتتاحیه پروژه‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی شهرداری ساماندهی مشاغل مزاحم شهری است، اظهار کرد:  اصفهان یک کلانشهر است و شهرداری باید تمام تلاش خود را برای رفاه و آرامش شهروندان به کار ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی مباحث ترافیکی و زیست محیطی را نیز در نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون شهرداری اصفهان در حوزه های مختلف از جمله حوزه سازمان میادین و حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری قدم های موثری برداشته و اقداماتی شایسته و پسندیده انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان ردیف‌هایی در بودجه سالانه خود بابت ساماندهی این مشاغل پیش بینی کرده و به تایید اعضای شورای اسلامی شهر  رسیده است، اظهار  کرد:این امر نشان دهنده این است که مدیران شهری و مصوب کنندگان بودجه در شهرداری دغدغه مناسب‌سازی و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری را دارند.

زندآور با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان اقدام به راه‌اندازی مکان‌هایی برای ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم در سطح شهر انجام داده است، افزود: افتتاح تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار، احداث سوله‌های سورت و بسته بندی تخم مرغ و نیز احداث مجموعه‌های کارگاهی شهرک پینارت از جمله اقداماتی است که شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم انجام داده است.

وی گفت: مشاغل مزاحم شهری باید به مکان‌های حاشیه‌ای و کم تردد انتقال یابند تا مسایل و چالش های زیست محیطی ایجاد نکنند.

زندآور  با تاکید بر اینکه برای افراد دارای مشاغل مزاحم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده می‌شود که بتوانند از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند، اظهار کرد: شهرداری در واگذاری مکان‌هایی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حاشیه شهر، اولویت را به کسانی می‌دهد که صاحب غرفه و مکان‌های تجاری مشاغل مزاحم بودند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود

 رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

 وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

 خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

 به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود