Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@13:20:43 GMT

ماجرای ثبت عکسی که در جیب تمام ایرانی‌ها هست +تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۷۵۶۸

ماجرای ثبت عکسی که در جیب تمام ایرانی‌ها هست +تصاویر

علی کاوه عکاس پیشکسوت خاطره گرفتن عکسی را بیان کرد که در جیب همه ایرانی‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی کاوه عکاس پیشکسوت، گفت: بارزترین ویژگی امام خمینی(ره) سادگی در سبک زندگی ایشان بود؛ حضرت امام چه در زمان اقامت در قم و چه در جماران همیشه ساده‌زیستی خود را داشتند.

کاوه با اشاره به خاطرات عکاسی خود از امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: یک بار که در جماران برای عکاسی از امام به اتاق ایشان رفته بودم ابتدا گمان می‌کردم که اگر دو سه فریم عکس بگیرم ایشان خسته می‌شوند و من را بیرون می‌کنند؛ اما 36 فریم عکس از نماهای مختلف از امام گرفتم؛ سپس می‌خواستم یک حلقه فیلمِ دیگر به دوربین بیندازم که امام به من نگاه کردند و لبخند زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عکاسی از چهره امام خمینی(ره) برای چاپ روی اسکناس، بیان کرد: یک روز دیگر به همراه 10 نفر از عکاسان به جماران رفتیم و همگی روبروی امام ایستادیم و مشغول عکاسی شدیم؛ امام با مکث سر خود را می‌چرخاندند و به تک‌تک ما نگاه می‌کردند تا ما بتوانیم از چهره ایشان عکس بگیریم؛ این حرکت ایشان برای من خیلی جالب بود و احساس کردم امام مثل یک کارگردان توانا این صحنه را مدیریت می‌کنند. من یک عکس هم از صحنه‌‌ی کار عکاسان گرفتم.

وی ادامه داد: من در آن روز، موفق به ثبت عکسی شدم که از میان هزار قطعه عکسی که بانک مرکزی جمع‌آوری کرده بود، برای چاپ روی تمامی اسکناسها انتخاب شد؛ باعث افتخار من است که عکس من در جیب تمام ایرانیها وجود دارد؛ این عکس حتی به شناسنامه امام نیز الصاق شد.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم