Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@17:31:46 GMT

سفر زن آلبانیایی به تونل زمان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۷۷۰۰

سفر زن آلبانیایی به تونل زمان

زن آلبانیایی که مدعی است می‌تواند در تونل زمان سفر کند برای اثبات ادعایش عکس‌های دیدنی از سال 3800 میلادی به نمایش گذاشت.

ایران آنلاین /به گزارش اکسپرس، سایت‌های اینترنتی چهره این زن را نمایش ندادند اما «الکساندر» اسرار‌آمیز برای اثبات ادعاهای خود در مقابل دوربین خبرنگاران تصویری آنلاین را در میان دستانش به نمایش گذاشت که بخشی از زمان در سال 3800 میلادی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبور او از تونل زمان و بازدید آینده و خبرهایی که وی از دنیای شگفت انگیز دور دست نشان می‌دهد باعث شگفتی و شوک خبرنگاران شد.

به گفته شاهدان ماجرا هر بار که این زن پیشگو قصد سفر در تونل زمان را دارد صدایش تغییر کرده و رنگ چهره‌اش تیره می‌شود.ویدئوی این زن که در آلبانی ضبط شده خبر از تکنولوژی‌های مخفی و سفر در زمان می‌دهد.به گفته زن پیشگو میزان انرژی بدنش در زمان سفر بسیار بالا رفته و دنیای اطرافش سیاه می‌شود.سفر او تنها به آینده نبوده بلکه یک بار نیز به سال 1940 میلادی بازگشته و تصویری از مرد عینکی با لباسی متفاوت را در میان جمعیت نشان داده است.
این در حالی است که با انتشار این ویدئو دانشمندان بر این باورند که با توجه به قوانین فیزیک سفر در زمان ممکن نبوده و این حس می‌تواند یک قابلیت فرا انسانی وغیرعادی باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری

مغولستان که یکی از کم‌تراکم‌ترین کشورهای آسیایی با توجه به مساحتش است، در سال گذشته میلادی توانسته به درآمد ۱.۳ میلیارد دلاری از محل جذب گردشگران خارجی دست یابد.

به گزارش ایسنا، وزارت محیط زیست و گردشگری مغولستان گزارش داد این کشور به هدف درآمد یک میلیارد دلاری از گردشگری در سال ۲۰۲۳ دست یافته است.

در سال گذشته میلادی در مجموع بیش از ۶۴۴ هزار گردشگر بین‌المللی وارد مغولستان شدند، که یک رکورد تاریخی به شمار می‌آید. علاوه بر این، درآمد حاصل از این صنعت به ۱.۳ میلیارد دلار رسیده است.

شمار کشورهای معاف از شرایط ویزا برای بازدید از مغولستان با افزودن ۳۴ کشور به مجموع ۶۱ کشور رسیده است که به افزایش جریان گردشگری در این کشور کمک می‌کند.

مغولستان کشوری در شرق آسیاست که از شمال با روسیه و در جنوب با چین هم‌مرز است. مغولستان نوزدهمین کشور پهناور جهان جزو کشورهای کم‌تراکم و کم‌جمعیت قاره آسیا است که، جمعیت آن، بیش از سه میلیون نفر برآورده شده است که شامل ۹۵ درصد مغول و حدود ۴ درصد از اقلیت قزاق می‌شود. بیش از ۴۵ درصد مردم این کشور نیز در شهر اولان‌باتور، پایتخت آن زندگی می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • روایتگری آشکار از قدرت فزاینده ایران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد