Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:30:36 GMT

رمان جدید مافی چاپ شد/عرضه «وضعیت تهی» در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۷۹۶۱

رمان جدید مافی چاپ شد/عرضه «وضعیت تهی» در نمایشگاه کتاب

امیررضا مافی از عرضه رمان جدیدش با عنوان «وضعیت تهی» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

امیررضا مافی نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اثر جدید خود گفت: به تازگی رمان جدیدم با عنوان «وضعیت تهی» توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده که سومین رمان از مجموعه «وضعیت» من است و درباره وضعیت های فلسفی است.

وی افزود: از منظر نوشتاری، این رمان را می توان یک اثر پست مدرن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستانش درباره ایام مختلف زندگی یک مرد نمایشنامه نویس به نام پرویز است که علاوه بر نمایشنامه نویسی، استاد دانشگاه نیز هست. پرویز در رویارویی با پروانه یک دانشجوی جوان، درگیر رابطه عاطفی و از هم گسیختگی روان می شود. به این ترتیب وضعیت بغرنجی برایش پیش می آید. این رمان، ماجرایی بین حقیقت و واقعیت را به تصویر می کشد.

این رمان نویس در ادامه گفت: پس از رمان های «وضعیت مجهول» و «وضعیت بنفش» روی دیگر دغدغه های فلسفی ام را در این رمان روی کاغذ آورده ام. این کتاب، دوازدهمین رمانم است که به چاپ می رسد و پرسش دامنه داری از دوگانه حقیقت و واقعیت است. تکثر امر حقیقی در واقعیت واحد، خودش سرآغاز یک جهان بینی دیگر است؛ پروانه ای که از پیله خارج شده و تمام داستان را پر از پروانه می کند، در حالی که در واقعیت، فقدان دارد و همین مساله، یعنی فقدان به نظرم راز انسان امروز است.

مافی گفت: عرضه این رمان از روزهای نمایشگاه کتاب تهران آغاز می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب در عصر رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای صلواتیان افزود: ایده‌های برتر در باره ترویج کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها از جمله برنامه‌های شورا مشورتی در نمایشگاه کتاب امسال است.
دبیر جشنواره کتاب و رسانه گفت: همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراخوان ایده پردازی مردمی برگزار شد که از بین ۲۵۰۰ ایده ۱۰ ایده برتر مردمی انتخاب شد و از بین هزار و ۷۰۰ نفر ایده پرداز ۱۵ نفر ایده پرداز که فعال‌تر و مشتاق‌تر بودند.
دانش‌آموز، کارمندتا استاد دانشگاه به عنوان بازوی مشورتی مردمی فعالیت امسال در نمایشگاه مشارکت می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟
  • زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟
  • آتش در آشیانه‌ی اژد‌ها به کتاب‌فروشی‌ها آمد