Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@00:55:45 GMT

مرگ تلخ کودک 7 ساله رزنی در حمله سگ های وحشی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۳۵۴

حوادث رکنا: حمله گروهی چند قلاده سگ وحشی به یک پسر هفت ساله رزنی باعث مرگ وی شد.

علیرضا نوربخش معاون فرماندار روز یکشنبه با بیان اینکه این حادثه Incident روز گذشته در حاشیه روستای حکان از توابع رزن رخ داد اضافه کرد: چند قلاده سگ به یک کودک حمله کرده و شدت جراحت وارده به این کودک بسیار عمیق بوده به گونه ای که کودک در سر صحنه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفت گیری حیوانات احتمال حمله آنها به جوامع انسانی بسیار زیاد است.

نوربخش افزود: چنانچه حیوانات درنده و وحشی هنگام جفت گیری احساس خطر کنند یا افرادی اقدام به سنگ پرانی به سمت آنها کنند به طور حتم به وی حمله ور می شوند.

وی همچنین نسبت به حمله گرگ نیز هشدار داد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفتگیری احتمال حمله این گونه جانوری زیاد است بنابراین باید بیش از گذشته مراقب بود.

اهالی 2 شهرستان رزن و بهار استان همدان از اوایل سال 90 تاکنون چندین نوبت مورد هجوم و حیوانات درنده به ویژه حمله گرگ قرار گرفته اند.

اواسط تیرماه سال 94 گرگ در سه نوبت وارد 2 روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود شهرستان رزن شد و در 2 حادثه که در 2 روز متوالی رخ داد گرگ از ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهارساله را در این 2 روستا زخمی کرد که با حضور به موقع اعضای خانواده گرگ متواری شد.

همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد یک قلاده گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزند را داشت که با هیاهو و حضور همسایه ها گرگ پا به فرار Escape گذاشت.

نیروی انتظامی شهرستان بهار نیز اواخر بهمن ماه سال 94 جسد یک مرد 30 ساله را در حواشی روستای رسول آباد (تاج آباد) کشف کردند که طبق بررسی های صورت گرفته این مرد طعمه حیوانات درنده شده بود به گونه ای که تنها بخشی از نیم تنه بدن آن باقی مانده بود.

در آخرین گزارش منتشره در ایرنا نیز گرگ در 2 نوبت 19 خرداد 95 اقدام به حمله به 2 کودک خردسال در روستای عمان از توابع بخش قروه درجزین شهرستان رزن کرد.

همچنین شهریور ماه سال 95 یک قلاده گرگ با حمله به گله گوسفندان در حاشیه روستای جامشلو بخش مرکزی شهرستان رزن 2 راس از آنها را تلف کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث کودک پسر حمله حمله سگ وحشی عکس ایران فیلم حوادث تهران اخبار تهران قربانی پرونده تهران کودک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟