Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@19:18:30 GMT

ایجاد 7 کارگروه در کانون کارگردانان سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۵۴۲

ورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در خصوص مطالبات صنفی و  راستای هموارسازی مشکلات اعضا و ایجاد راهی مناسب برای حل مشکلات صنفی کارگردانان، هفت کارگروه در کانون راه اندازی کرده است.

بنا بر اعلام شورای مرکزی کانون کارگردانان اسامی این کارگروه ها به شرح زیر است:

کار گروه اصلاح اساسنامه و بررسی ثبت در وزارت کار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارگروه حقوقی با اولویت بحث حق مولف و تنظیم قرارداد تیپ.

 کارگروه عضوگیری.

 کارگروه رسیدگی به شکایات و حل اختلافات.

 کارگروه رفع توقیف فیلم های مجوزدار.

 کارگروه امور رفاهی.

 کارگروه همکاری صنفی با شورایعالی تهیه کنندگان.

 اعضای کانون کارگردانان سینمای ایران برای پی گیری مشکلات و مطالبات خود می توانند با دفتر کانون، تماس حاصل کرده تا با هر یک از کارگروه ها مرتبط شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران مشکلات ایران سینمای ایران کارگروه کانون کارگردانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علمی و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن توجه ویژه به ۲ رکن اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: گروهی که باید این فرمان و پرچم را راهبری و هدایت کند، بسیجیان هستند چرا که بسیج معجزه امام راحل و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه اراک جز ۱۰ دانشگاه برتر کشور شناخته شده است، افزود: در حوزه فناوری برای تقویت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت جهادگران به عنوان کلید حل مشکلات کشور بهره گیری کرد.

وی تاکید کرد: در استان مرکزی آب سنگین، به ارزش هر کیلو ۸۰۰ دلار تولید می‌شود در حالی که نفت خام بشکه‌ای ۸۰ تا ۹۰ دلار به فروش می‌رسد، بر این اساس آب سنگین ظرفیت تولیدی ویژه ای در این استان محسوب می‌شود.

مخلص الائمه تاکید کرد: مسائل و مشکلات با کار زیاد حل نمی‌شود بلکه نیازمند اقدام جهادی است که در این راستا تمام ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: بدون تردید ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به مراتب بیش از مشکلات است که می‌توان با تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها بر مسائل و مشکلات غلبه کرد در غیر این صورت نوعی نقص در عملکرد و بروکراسی اداری وجود دارد.

وی اقتصاد نفتی را پاشنه اقتصاد کشور دانست و گفت: پیشرفت علم و فناوری و کلید حل مشکلات کشور و به تبع آن استان، نیازمند دانش‌بنیان کردن تولید است که با توجه به این مهم در کمترین زمان به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند، دست می‌یابیم.

کد خبر 6100541

دیگر خبرها

  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود