Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:08:31 GMT

لاویج مازندران پارک گردشگری ایران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۸۶۵

لاویج مازندران پارک گردشگری ایران می‌شود؟

نماینده مردم نور و محمودآباد نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینکه به دنبال سرمایه گذار برای پارک جنگلی کشپل  هستیم، اضافه کرد: در تلاشیم تا منطقه لاویج را به عنوان پارک گردشگری ایران معرفی کنیم.

علی اسماعیلی از آغاز پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان و چمستان به نور از اواخر اردیبهشت خبر داد و در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکاران بر روی پل های آلشرود، رزک، بنفشه ده، ایزخورده، کردآباد و آهودشت مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اواخر اردیبهشت به محض مساعد شدن شرایط جوی ساخت لاین جنوبی این جاده آغاز و تا نور هم ادامه پیدا خواهد کرد تا برای همیشه مشکلات این منطقه مرتفع شود؛ با اتمام این پروژه مشکلات امنیتی آن برطرف می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به رشد 25 درصدی گردشگر امسال نسبت به سال گذشته در شهرستان نور گفت: با توجه به رشد گردشگر اقدامات خوبی را در این شهرستان رقم زدیم که می‌توان به الحاق 200 هکتار به پارک جنگلی کشپل، آسفالت راه های روستایی برای جذب و سهولت گردشگر، آسفالت 70 کیلومتر جاده چمستان، آسفالت 50 کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی، پیشنهاد طرح 1200 شغل برای پارک جنگلی نور و همچنین تبدیل 4000 هکتارجنگل ایزدشهر به پارک و پیشنهاد 1200 شغل اشاره کرد.

 علی شادمان فرماندار شهرستان نور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جاده چمستان به آمل یک جاده بین دو شهرستان است اظهار کرد: طی جلساتی که با مدیران استانی و نماینده مردم نور و محمود آباد برگزار شد، تصمیمات مهم اتخاذ و پیمانکاران قول مساعد در شروع انجام عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن  را دادند.

وی با اشاره به اینکه در روند اجرای پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان 6 پل وجود دارد تاکید کرد:  با توجه به مشکل اعتباری و آماده سازی پل ها در این جاده که بخش مهمی را به خود اختصاص داده است، امیدواریم با حل شدن مشکل تعیین اعتبار و به اتمام رسیدن پروژه موقعیت مناسبی را برای مردم شهر و منطقه رقم بزنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران