Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون بسکتبال گفت: در شرايط فعلي اقتصادي هيچ اسپانسري براي سرمايه گذاري در ورزش پا پيش نمي گذارد.
رامين طباطبايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد اينکه چه زماني فدراسيون از کشوري به ورزشگاه آزادي مي‌شود، گفت: مدتي است درگير اين جابجايي هستيم و کارهاي لازم را در آزادي براي استقرار فدراسيون انجام داده‌ايم و به احتمال زياد تا يک هفته آينده انتقال نهايي صورت مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن آزادي هم نياز به تعميرات و بازسازي‌هايي دارد که با توجه به اردوهاي تيم ملي فعلا دست نگه داشته ايم.
وي در مورد در اختيار گرفتن سالن افراسيابي عنوان کرد: صورتجلسه نهايي انجام شده و اين سالن به بسکتبال رسيده، اما آنجا هم نياز به تعميراتي دارد که بايد به تدريج انجام شود.
رئيس فدراسيون بسکتبال در مورد شرايط اقتصادي عنوان کرد: متاسفانه بالا رفتن قيمت دلار باعث شده اسپانسرها علاقه‌اي براي حضور در ورزش نداشته باشند و با رئيس فدراسيون‌ها هم که صحبت مي‌کنيم براي آنها نيز همين اتفاق افتاده است. فدراسيون جديد چند ماهي است که کار خود را آغاز کرده و طول مي‌کشد که يک سالي طول مي‌کشد که اعتبارسازي کنيم. صحبت‌هاي زيادي را با اسپانسرهاي مختلف انجام داده‌ايم، اما با اين شرايط فعلا بايد دنبال اعتبارات دولتي باشيم.
وي ادامه داد: در اين مدت 3 ماهه گذشته حدود 7، 8 اعزام داشته‌ايم و هر اردو و اعزام نيز هزينه‌هاي زيادي دارد و با اين وضعيت پيش مي‌رويم، اما بايد بهترين شرايط را براي تيم هاي ملي فراهم کنيم.
طباطبايي در مورد وضعيت تيم‌ ملي جوانان گفت: اردوهاي اين تيم در بابل برگزار مي‌شود و باشگاه کاله اسپانسر اين تيم است. نناد ترونيچ هم در کنار کادرفني کارهاي لازم را انجام مي‌دهد.
وي در مورد اينکه آيا قرارداد گارانتي ترونيچ دست شما را براي تغيير وي بسته است يا علاقمند به ادامه همکاري با وي هستيد، اظهار کرد: گران شدن ارز کار ما براي پرداخت قرارداد وي سخت کرده است، اما از طرفي ديگر او مربي‌اي است که مي‌تواند کمک کند و تاثيرگذار باشد. بايد برنامه ريزي مان به شکلي باشد که بتوانيم از او بهترين استفاده را داشته باشيم.
رئيس فدراسيون بسکتبال در مورد وضعيت تيم‌هاي ملي 3 به 3 کشورمان عنوان کرد: بايد در اين بخش سرمايه گذاري بيشتري شود. تجربه کمي داريم و مربي يا بازيکناني نداشته‌ايم که در اين زمينه تجربه کافي را داشته باشند. به نوعي بايد از صفر شروع کينم. نتايج تيم ملي هم در انتخابي کاپ آسيا تا الان بد نبوده است و به هرحال استراليا شرايطش کاملا فرق دارد و يک سر و گردن از آسيا بالاتر است. ما هم انتظار نداشتيم که تيم ملي نتايج آنچناني بگيرد. ابتدا بايد سطح خودمان را در بسکتبال 3 نفره بدانيم. بايد بتوانيم بازيکنان و مربي اختصاصي 3 به 3 پرورش دهيم تا قوانين اين بخش را بهتر بدانند.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا جريمه 14 هزار دلاري بائرمن به حساب فدراسيون واريز شده است يا خير، گفت: آژانسي که اين مربي را آورده بود سعي مي‌کرد در اين زمينه مشکل تراشي کند، اما با پيگيري‌ها حقوقي که داشتيم و با باز کردن حساب ارزي در يکي از بانک‌هاي هامبورگ، فدراسيون به حقش رسيد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در روز بیستم اردیبهشت جاری، گفت: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استان‌ها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲ طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری به‌صورت مرتب و نامحسوس عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت: فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و ... نکرده و برخورد قاطعانه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند