Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@03:49:05 GMT

بازسازی دیوار چین با همکاری شرکت اینتل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۹۴۱۱

بازسازی دیوار چین با همکاری شرکت اینتل

رکنا: بازسازی دیوار چین با پهپادها امکان پذیر شد.

بنیاد میراث فرهنگی چین با همکاری شرکت اینتل از تعداد زیادی پهپاد برای حفاظت از دیوار چین و جمع آوری اطلاعات به منظور بازسازی و احیای آن بهره می گیرد.

به گزارش  اسین ایج، پهپادهای اینتل طی ماه های آینده بر فراز دیوار چین به پرواز در می آیند و از این طریق اطلاعات زیادی در مورد جنبه های مختلف ساختار این دیوار جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر برخی نواحی این سازه تاریخی کاملا غیرقابل دسترس است و تنها با استفاده از پهپاد می توان آن را مورد بررسی قرار داد.

دیوار چین که سابقه احداث آن به ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بازمی گردد در گذر زمان آسیب های زیادی دیده و نیاز به بازسازی دارد. پهپادهای Falcon ۸+ که از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند، در اولین گام نقشه کاملی از بخشی از این دیوار موسوم به Jiankou که دسترسی به آن برای تعمیر بسیار دشوار است را تهیه خواهند کرد.

پهپادهای اینتل ابتدا از بخش Jiankou تصویربرداری هوایی خواهند کرد و از این عکس ها برای تهیه تصاویر سه بعدی استفاده می شود. سپس هوش مصنوعی شرکت اینتل با بررسی این تصاویر نقاطی که نیاز به تعمیر فوری دارند را شناسایی و مشخص می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اینتل بازسازی پرواز دیوار چین پهپاد همکاری احیای عکس ایران فیلم حوادث تهران اخبار تهران پرونده جوان تهران کودک قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید