Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:36:59 GMT

وقتی از «محمد صلاح» در نماز جمعه سخن گفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۹۷۲۹

وقتی از «محمد صلاح» در نماز جمعه سخن گفته می‌شود

خبرگزاری شبستان: مسجد لیورپول انگلیس، بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خود را به محمد صلاح؛ ستاره فوتبالیست مصری اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «المصریون» کاربران شبکه‌های اجتماعی بخشی از یک فیلم ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در آن بخش‌هایی از بیان خطبه نماز جمعه مسجد لیورپول انگلیس به نمایش درآمده است که در آن درباره محمد صلاح؛ ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس سخن گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این سخنان به اخلاق وی، التزام دینی این فوتبالیست و تاثیر آن بر هوادارانش اشاره شده است.

 

خطیب مسجد لیورپول طی سخنانی گفته است: ما نیازمند افرادی همچون محمد صلاح هستیم، وی نمونه یک مسلمانی است که برای جامعه خود مفید است، محمد صلاح کسی است که با اخلاق خود به اسلام خدمت می‌کند و چهره صحیح اسلام را در برابر شبهه‌هایی که گروه‌های افراطی ایجاد کرده‌اند، نشان می‌دهد.

 

یادآور می‌شود؛ به گفته یک اندیشمند اسلامی، اثرات یک سجده محمد صلاح از هزار خطابه دینی بیشتر است، موفقیت و درخشش صلاح، چهره‌ای دیگر از اسلام و مسلمانان را در غرب به نمایش گذاشته است، تا جایی که قرمزپوشان لیورپول آهنگ‌ها و سرودهای اسلامی را زمزمه می‌کنند و مانند وی که پس از به ثمر رساندن هر گل در زمین فوتبال به سجده می‌رود، سجده می‌کنند و از اسلام تعریف و تمجید می‌کنند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن حسن روحانی جشنواره جهانی فیلم فجر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت آذربایجان شرقی دولت مسابقات قرآن مسجد لیورپول محمد صلاح فوتبال کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!