Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:31:22 GMT

کلاهبرداری میلیاردی با ۷۰ شاکی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۹۹۷۱

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری عامل کلاهبرداری 04 میلیارد ریالی از 07 کشاورز در شهرستان تایباد خبر داد.

به گزارش آرمان، سردارقادر کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهارکرد: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی تعدادی از کشاورزان شهرستان تایباد مبنی بر کلاهبرداری از آنها با خرید زعفران موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد، همزمان با فصل برداشت زعفران در سال گذشته افراد مالباخته محصولات خود را به فردی جوان که چندین سال است در سطح شهرستان تایباد اقدام به خرید زعفران می کند و جلب اعتماد کرده در قبال چک‌های بدون پشتوانه فروخته و وی پس از مدتی متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: همزمان با رسیدگی به پرونده تعداد شاکیان نیز افزوده شد و کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان تایباد با استفاده از سرنخ‌های موجود تحقیقات میدانی گسترده‌ای را شروع کردند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده، پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را در یکی از استان‌های شمالی کشور رد زنی و با نیابت قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را در حال تردد با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سردار کریمی گفت: متهم 41 ساله به‌نام «رسول» در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به 40 میلیارد ریال کلاهبرداري از 70 نفر و خرید حدود یک تن زعفران اعتراف کرده است و تحقیقات از او برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت