Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > روسیه‌ و قفقاز - همشهری‌آنلاین:
معاون رئیس پارلمان ارمنستان اعلام کرد، حزب حاکم این کشور تصمیم گرفته است برای سمت نخست‌وزیری کاندیدایی معرفی نکند.

 ادوارد شارمازانوف، معاون پارلمان ارمنستان اعلام کرد، حزب حاکم جمهوری‌خواه ارمنستان پس از رایزنی با کارن کاراپتیان، نخست‌وزیر موقت و سرژ سرکیسیان، رئیس‌جمهور پیشین و نخست‌وزیر مستعفی، تصمیم گرفته است برای سمت نخست‌وزیری کاندیدایی معرفی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارمازانوف خاطرنشان کرد: در نشست اخیر اعضای حزب حاکم که در آن سرکیسیان و کاراپتیان نیز حضور داشتند، این تصمیم اتخاذ شد.

او گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از وقوع مناقشه بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک،معاون پارلمان ارمنشستان تصریح کرد: این تصمیم از این رو گرفته شد که موضع حزب حاکم مبتنی بر تحکیم دولت است و ما همگی توافق داریم که این کار در این مقطع زمانی تصمیمی درست است.

شارمازانوف که خود از اعضای حزب حاکم است، پیش از این گفته بود این حزب کاندیدای خود را تا روز دوشنبه  10 ارديبهشت معرفی خواهد کرد.

حزب حاکم جمهوری‌خواه ارمنستان روز پنجشنبه ششم ارديبهشت اعلام کرده بود، آماده است بدون قید و شرطی در رابطه با وضعیت سیاسی کنونی در ارمنستان با تمامی طرفین مذاکره کند. این در حالی است که رهبر مخالفان این کشور برای مذاکره شرط گذاشته است.

در همین زمینه: خیز پاشینیان برای تصدی نخست‌ وزیری ارمنستان تازه‌ترین تحولات ارمنستان |‌ نخست وزیر استعفا داد؛ رهبر مخالفان آزاد شد رهبر معترضان ارمنستان بازداشت شد تظاهرات مخالفان دولت ارمنستان ازسرگرفته شد سرکیسیان نخست وزیر ارمنستان شد رئیس جمهور جدید ارمنستان سوگند خورد پیروزی حزب حاکم جمهوری‌خواه در انتخابات پارلمانی ارمنستان رای مثبت مردم ارمنستان به اعطای اختیارات بیشتر به نخست وزیری آغاز همه پرسی اصلاح قانون اساسی در ارمنستان سرکیسیان باز هم برنده شد؛ بازنده انتخابات: تقلب شده، من برنده‌ام

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است