Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:21:13 GMT

کشف126کیلو تریاک جاساز در بازرسی از کامیون دانگ فنگ

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۳۸۵

کشف126کیلو تریاک جاساز در بازرسی از کامیون دانگ فنگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سلیمان ریاحی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد یک سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر از استان یزد به مقصد شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام کار اطلاعاتی دقیق با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد کامیون دانگ فنگ حامل موادمخدر را در محدوده شهرستان هرات شناسائی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو126کیلوگرم تریاک جاساز کشف وراننده کامیون دستگیر شد.

سرهنگ"ریاحی"در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ طی سال جاری به طور جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان چهارمحال و بختیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرگ مواد مخدر موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک