Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:48:46 GMT

اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی ضروری است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۵۲۵

اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی ضروری است

به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهر چغادک افزود: شورای فرهنگ عمومی دارای یک قداست است که شرکت نکردن مدیران در شورا از شان و جایگاه آن کاسته می شود.
وی بیان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش عظیمی از کارهای خود را در زمینه فرهنگ اجرا می کنند که جا دارد مسئولان توجه ویژه به این بخش مهم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماحوزی با اشاره به اینکه بررسی آسیب های اجتماعی مهم ترین وظیفه شوراست، افزود: تهاجم فرهنگی از مسائل بسیار مهم امروز جامعه است که با اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار می توان از تاثیر منفی جلوگیری کرد.
ماحوزی یادآور شد: عملکرد و تاثیر فرهنگ عمومی در جامعه باعث رشد و بالندگی افراد می شود.
وی افزود: در این ارتباط رسانه ها می توانند تحولات عظیمی در جنبه های مختلف ایجاد و به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام بیشترین اثرگذاری را دارند.
امام جمعه شهر چغادک گفت: هدف از آغاز به کار شورای فرهنگ و عمومی در این شهر پوشش دغدغه های مهم جامعه درحوزه ه های اداری، اجتماعی و سایر است.
حجت الاسلام رضا خدری افزود: اجرای فرهنگ بر عهده مردم است و نقش و وظیفه نظام و دولت جهت دادن به این امر مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.
وی بیان کرد: جامعه دینی و شیعی بر فرهنگ تاکید ویژه دارد بنابراین باید مولفه های مثبت فرهنگ را به صورتی در جامعه نهادینه کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.
خدری ادامه داد: آموزش بیشترین نقش در فرهنگ سازی یک جامعه دارد و خانواده مؤثرترین نهاد برای انتقال مفاهیم فرهنگی است.
وی تاکید کرد: از لحاظ مسئولیتی در قبال برگزاری شورای فرهنگ عمومی وظیفه داریم و با تقویت و توسعه دبیرخانه این شورا، برگزاری نشست های منظم و با استفاده از نظریات اعضا باید زمینه بروز کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کنیم.
عبدالرضا عالی پور معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: باید زمینه توسعه فرهنگ مهیا باشد تا تاثیر شورا در هر منطقه یا بخش که بهترین تصمیم ها در آن به تصویب می رسد را شاهد باشیم.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی اجرای برنامه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهاجم فرهنگی خانواده موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی