Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:05:28 GMT

کرمان رتبه نخست کشور را در ساماندهی جوانان کسب کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۸۹۸

کرمان رتبه نخست کشور را در ساماندهی جوانان کسب کرد

به گزارش ایرنا ،محمدتقی امیری خراسانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) بمناسبت هفته جوان و تجلیل از جوانان موفق ضمن تبریک این هفته افزود: پس از استان کرمان، کرمانشاه با رشد 200 درصدی دوم شد.
وی تصریح کرد: این افتخار به همت استاندار کرمان، فرمانداران و تمامی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، سمن ها، کارشناسان و معاونت جوانان این اداره کل به دست آمده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری خراسانی گفت: در سال گذشته برای هفته جوان سازمان های مردم نهاد 300 برنامه متنوع در نظر گرفته شده بود و پیش بینی برای برنامه های هفته جوان امسال به 507 برنامه می رسد.
وی افزود: طی سال جاری با کمک دستگاه های مختلف می توان برنامه های کارآفرینی، پیشگری از آسیب اجتماعی، اوقات فراغت و ازدواج برای قشر جوان داشته باشیم.
وی بیان کرد: استان کرمان از سال 95 تاکنون حدود 57 سمن فعال داشته است و از این میزان تعداد 36 سمن فعال در سال 96 افزوده شده است.
امیری خراسانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تا سال 95 از تعداد 37 طرح سمن ها و در سال 96 از 101 طرح سازمان های مردم نهاد حمایت کرده است.
وی افزود: استان کرمان در سال 96 نسبت به برنامه پنجم توسعه در فعالیت سمن های حوزه جوانان رشد 130 برابری را رقم زده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد: اعتماد استاندار کرمان به جوانان موجب موفقیت های بسیاری در حوزه های ورزش، سازمان های مردم نهاد و حوزه جوانان این استان شده است.
وی گفت: وزیر ورزش و جوانان در نشستی، امروز در تهران با حضور معاون اول رئیس جمهوری، از افتخارات این وزارت خانه کسب موفقیت توسط پنج مدیرکل جوان ازجمله کرمان در راس اداره کل استان ها نام برده است.
امیری خراسانی افزود: ثابت کردیم جوانان می توانند و جوانان باید اراده کنند زیرا فضا مهیا است تا شاهد اتفاقات مثبت از سوی جوانان در استان کرمان باشیم.
وی ضمن تقدیر از انجمن باران بینش برای برگزاری این آیین اظهار داشت: مشاوران جوان استاندار کرمان تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان دارند و این اداره کل آمادگی دارد مرکز ثقلی برای موفقیت جوانان دیار کریمان در کشور و دنیا باشد.
روز شنبه نخستین روز از هفته جوان است و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با همکاری سمن ها برنامه متنوعی برای این هفته در نظر گرفته است.
این آیین با حضور استاندار کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، مشاور جوانان، مدیرکل امور اجتماعی استان کرمان، مدیرکل حوزه استاندار، سایر مسئولان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
همچنین در این نشست سازمان های مردم نهاد جوان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را برای بهبود فضای فعالیت های حوزه جوانان مطرح کردند.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش و جوانان ازدواج اوقات فراغت مدیرکل ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!