Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:11:34 GMT

نماینده ولی فقیه در فارس از سمت خود استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۹۰۰

نماینده ولی فقیه در فارس از سمت خود استعفا کرد

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا از پایگاه رسمی آیت الله اسدالله ایمانی در تلگرام، متن نامه استعفای نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به شرح زیر است:
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف
سلام علیکم
با آرزوی بهترین توفیقات و صحت و سلامت برای آن مقام منیع و عظیم‌الشان، خاطر عالی تصدیع می‌دهد، بعد از قریب چهار دهه به دوش کشیدن بار امانت و انجام فرامین امام راحل و نصب العین قرار دادن منویات حضرتعالی، اینک احساس می‌کنم زمان آن رسیده تا حسب وظیفه این امر خطیر و رسالت مهم را به صاحب آن بازگردانم تا انشالله به دست شخصی توانمند و دلسوز سپرده و هدایتگر و راهگشای استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« فاستقم کما امرت»باعث شد که در این چهل سال ضمن احیای حوزه‌های علمیه در دو استان محل ماموریت و منسجم نمودن امور طلاب و اساتید و روحانیت معظم مناطق، تلاش برای کسب رضای خالق، خدمت به مخلوق و عمل به تکلیف به چیزی حتی بیماری شدید، توجهی ننمایم لیکن اینک ناخوشی و ضعف شدید جسمانی بر من غالب گشته و مانع از انجام فرائض محوله شده است، فلذا از آن رهبر معظم کسب اجازه و ردّ امانت دارم.
در پایان، از محضر حضرتعالی و مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر که نمایندگی شما و امامت جمعه را در آن مناطق به عهده داشتم، حلالیت طلبیده و آرزو دارم همواره مشمول دعای خیرتان باشم.
والعاقبه للمتقین. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
آیت الله اسدالله ایمانی، بیست و پنجم بهمن ماه سال 1387پس از استعفای مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب شد.
آیت الله ایمانی از سال 96 بارها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.
9254 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام راحل رهبر معظم رهبر معظم انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در استان فارس ولی فقیه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران