Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تور آزاد واليبال ساحلي سه ستاره بندر ترکمن با قهرماني تيم هتل کانيار دو به پايان رسيد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، مرحله نيمه نهايي و نهايي مسابقات واليبال ساحلي سه ستاره کشور در بندر ترکمن امروز (شنبه) برگزار شد.
در بازي اول مرحله نيمه نهايي تيم هاي اتولنت گنبد (فرخي-توکلي) و دندان پزشکي دکتر وکيلي (سالمي – وکيلي) به مصاف يکديگر رفتند که دندان پزشکي دکتر وکيلي با نتيجه دو بر صفر با امتياز هاي (21بر15) و (21بر16) به پيروزي دست يافت و به فينال اين رقابت ها راه پيدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در بازي دوم مرحله نيمه نهايي دو تيم ‘هتل کانيار دو ‘ (فرخي -ميرزاعلي)  و اوج رامسر (پورعسگري -سلاق) به مصاف هم رفتند که ‘هتل کانيار دو’ با نتيجه دو بر صفر با امتياز هاي (21بر15) و (21 بر 19) به پيروزي رسيد تا حريف تيم دندان پزشکي دکتر وکيلي در فينال شود.
در ديدار رده بندي دو تيم اتولنت گنبد (فرخي-توکلي) و اوج رامسر (پورعسگري-سلاق) برابر يکديگر قرار گرفتند که تيم اتولنت گنبد با نتيجه دو بر صفر با امتيازهاي (22بر20) و (21 بر13) به پيروزي رسيد و به عنوان سومي اين دوره از مسابقات دست يافت.
ديدار فينال تور آزاد سه ستاره بندر ترکمن با حضور ملي پوشان واليبال ساحلي ايران برگزار شد و تيم هاي ‘هتل کانيار دو’ (رئوفي -ميرزاعلي) و دندان پزشکي دکتر وکيلي (سالمي -وکيلي) با مصاف هم رفتند.
تيم هتل کانيار دو با نتيجه دو بر صفر با امتياز هاي (21 بر 18) و (21 بر 13) در اين مسابقه به پيروزي رسيد و عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
بدين ترتيب رده بندي هشت برتر اين رقابت ها و جوايز اهدا شده به قرار زير است:
قهرمان: هتل کانيار دو (رحمان رئوفي-حامد ميرزاعلي) 45ميليون ريال
نايب قهرمان: دندان پزشکي دکتر وکيلي (سالمي – وکيلي) 35ميليون ريال
تيم سوم: اتولنت گنبد (فرخي-توکلي) 25 ميليون ريال
تيم چهارم: اوج رامسر (پورعسگري-سلاق) 15 ميليون ريال
همچنين تيم هاي سامانه هواداري 3030، بهنوش ايران، شيريني پاسارگاد بندر ترکمن و هتل کانيار يک مشترکا به مقام پنجم رسيدند. (هر تيم به جايزه هفت ميليون و پانصد هزار ريالي دست يافت)
دومين دوره مسابقات واليبال ساحلي آزاد کشور در سال 97 از 10 تا 12 ارديبهشت ماه به ميزباني شهر آق قلا در استان گلستان برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست