Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:07:58 GMT

کنسرت موسیقی بهنام بانی در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۹۷۳

کنسرت موسیقی بهنام بانی در آستارا برگزار شد

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا این کنسرت ششم و هفتم اردیبهشت ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا برگزار شد و بانی در هر کدام از سانس ها قطعاتی نظیر علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن و چه بخوای چه نخوای را در مدت یک و نیم ساعت اجرا کرد.
هشت نوازنده در این کنسرت به رهبری حامد برادران، برنامه اجرا کردند و یک قطعه موسیقی ترکی نیز اجرا و از سوی مردم استقبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانی متولد سال 1366 و اهل دامغان است و از سال 1384 فعالیت در موسیقی را آغاز کرده و با آلبوم عاشقم کرده، به شهرت رسیده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و تاکنون کنسرت های مرتضی پاشایی، سامان جلیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، محسن یگانه، ودود موذن زاده، بنیامین بهادری، علی شمس الهی، بهنام علمشاهی، رضا صادقی و حامد همایون در آن برگزار شده است.

** همایش موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه حیران آستارا برگزار شد
همایش اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با هدف جذب جوانان به ورزش های مهیج در محدوده تله کابین حیران آستارا برگزار شد.
اصغر اکسیر رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان آستارا و با شرکت 50 موتور سوار و اتومبیلران حرفه ای به مسافت 10 کیلومتر برگزار شد.
وی افزود: 40 ورزشکار در هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا فعالیت می کنند و این رشته ها به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از آنها، سرمایه گذاری برای سلامت جوانان و زمینه ساز پرهیز از ناهنجاری هایی نظیر اعتیاد است.
گردنه حیران آستارا در حدفاصل این شهرستان با شهرستان نمین استان اردبیل، از محورهای ارتباطی شمال کشور است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان استان گیلان اعتیاد مادی و معنوی موسیقی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود دارد آمده ایم برای این که بشنویم و تمام تلاشمان را به کار ببریم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موسیقی در بوشهر زنده است، همین پویایی و دغدغه مندی که مطرح شد نشان از زنده بودن این شهر در حوزه موسیقی دارد، لذا معتقدم در بوشهر موسیقی برای تمام ابعاد زندگی از جمله کار، سوگ، شادی، حرکت و امید در جامعه در نوع خودش گزینه دارد.

سمیعی یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم که به تمام کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند نگاه تکریم و محبت داشته باشیم. تا جایی که قدرت داشته باشیم تلاش خواهیم کرد تا فاصله ما با هنرمندان کمتر شود و درصدد رفع مشکلات و دغدغه شما هستیم و باید همت کنیم تنش‌ها را کاهش داده و ظرفیت‌های کاری را شناسایی و افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکلات سامانه‌ای مجوز‌های موسیقی گفت: ما نمی‌توانیم همه را با یک چارچوب مقایسه و بررسی نماییم و مشکلات ساختاری و فرایندی دارد که این‌گونه مشکلات با همین نشست‌ها رفع خواهد شد.

وی در مورد سالن‌های موسیقی و سخت افزار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با افزایش امکانات لازم و اساسی زمینه تسهیل اجرای کنسرت توسط شرکت‌های مجری را در شهرستان‌ها فراهم کنیم.

سمیعی اضافه کرد: باور داریم موسیقی به نشاط اجتماعی کمک می‌کند و همه تلاشمان این است که فضا را پویاتر کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های موسیقی در برخی فصول کم کار یا تعطیل می‌شوند، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و ایجاد رویداد‌های اجرایی به تناسب آن ایام می‌تواند تاثیرگذار باشد و اگر در این مسیر موفق نبودیم باید از طریق صندوق هنر دنبال تدبیر و چاره‌اندیشی و راهکار باشیم.

در این نشست هنرمندان با بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.


دیگر خبرها

  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد