Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:12:35 GMT

فقدان اسکله باعث خسارت به شناورهای دیری ها شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۱۰۳۵

فقدان اسکله باعث خسارت به شناورهای دیری ها شد

حسین بهشتی نژاد روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: توفان ساعت 1.5 بامداد دیروز با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت شماری از قایق های صیادی را که در دریا مشغول صید ماهی بودند را غافلگیر کرد.
وی یادآورشد:شماری از صیادان خود را به پناه گاه امن رسانند اما 2 قایق صیادی با داشتن 6 سرنشین توسط شناورهای صیادی و کشتی ناجی اداره بندر و دریانوردی از مرگ نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به میزان خسارت وارده به قایق های صیادی گفت: شماری از قایق های صیادی که در اسکله تفریحی شهرداری پهلو گرفته بودند بر اثر وزش توفان شدید هم دچار خسارت شدند که کارگروه کارشناسی در حال جمع بندی خسارت است.
مدیرعامل تعاونی صیادی بندردیر گفت: برای حل مشکل پهلوگیری قایق ها، ساخت موج شکن ضروری است که امیدواریم مسؤولان برای اجرایی شدن این مهم که برای صیادان دیری حیاتی است؛ همت و تلاش خود را مضاعف کنند.
وی افزود:باتوجه به طرح موضوع پهلوگیری قایق های صیادی در اسکله روستای الی شمالی بدلیل ایمن نبودن مسیر یادشده صیادان راضی نیستند.
در بندر دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر بیش از 400فروند قایق در امر صید و صیادی فعالیت دارند که در زمان حاضر با نبود موج شکن اختصاصی روبروهستند.
7207/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 شهرداری کارشناسی کشتی مرگ صیادی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

به گزارش تابناک، بنابر  اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در  این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه ‌گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

 

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس