Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:59:35 GMT

هزینه آگهی ترحیم صرف امور خیریه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۱۱۱۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، پایگاه خبری آیسک برای جلوگیری از هزینه های چاپ تراکت،کاغذ، بنر و پرده عرض تسلیت و ابراز همدردی در مجالس ترحیم، اقدام به اجرای طرح همیاری کرده است که در این طرح پیامهای شخصی با هزینه اندک حدود 3 هزار تومان در پایگاه خبری منتشر و درآمد آن صرف ترویج فرهنگ قرآن و نماز و امور خیریه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون از محل عواید این طرح و از محل هزینه های انتشار آگهی برای فوت 10 شهروند آیسکی ۵۰۰ هزار تومان به مهد قرآن بیت الرقیه (س) دبیرستان دخترانه شادروان حاج محمد رضا خدیوی، دبیرستان شهید عباس خزاعی، دبستان ۱۵ شعبان و دبیرستان شهید علمدار آیسک اهدا شده است.

  از جمعیت 6 هزار نفری شهر آیسک حدود 2 هزار و 700 نفر در پایگاه خبری آیسک در پیام رسان سروش عضو هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه

حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار داشت: این طرح از ۲۲ اسفندماه آغاز و تا ۲۳فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌هایی نظیر تحویل سال، جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و افطاری از جمله آیین‌های طرح آرامش بهاری در این استان خواهد بود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، به منظور پذیرایی از زائران نوروزی ۱۵۰ زائر سرا در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص جهت اسکان زائران و اسکان موقت در این استان تدارک دیده شده است.

وی از اعزام ۱۲ مبلغ از قم و بهره گیری از روحانیون بومی استان در این طرح‌ها خبر داد و گفت: اجرای برنامه خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزاری محافل و جلسات قرآنی تفسیر، ترتیل و جزء خوانی قرآن و... با حضور اساتید و قاریان برجسته، برگزاری ویژه برنامه مراسم تحویل سال نو و پخش زنده پیام مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص، غبارروبی و فضاسازی تبلیغاتی و محیطی بقاع را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در نوروز سال آینده عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • امکانِ اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان
  • آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران
  • آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • پیشگیری از بروز بیماری کلیوی هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه