Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل گفت: شوراهای شهر و روستا به عنوان مردمی ­ترین نهاد اجتماعی، نمادی از وحدت و مشارکت مردم در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل با تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها گفت: شکل گیری شوراهای شهر و روستا و تعمیق این نهاد اجتماعی بیانگر تاثیر جدی مردم در اداره امور شهر و روستا و تعیین سرنوشت اجتماعی و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شوراهای شهر و روستا حلقه واسط جامعه با مسئولان و بازوی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها هستند و جایگاه مهمی در اندیشه های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

 

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: شوراهای شهر و روستا به عنوان مردمی ­ترین نهاد اجتماعی، نمادی از وحدت و مشارکت مردم در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی هستند.

 

معینی نژاد افزود: خدمت بی منت به مردم در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید آن را ارج نهاده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نورزند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: مسؤولان در خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف عمرانی، اجتماعی, فرهنگی در سال مزین به نام حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش تلاش کنند.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت جشنواره جهانی فیلم فجر قرآن کریم دولت حسن روحانی قرآن آذربایجان شرقی ابوالفضل معینی نژاد ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل شهر و روستا شهرستان آران و بیدگل شورای اسلامی شهر و روستا آران و بیدگل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها