Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - برترین آنتی ویروس های رایگان اندرویدی به انتخاب Techradar
به گزارش ایتنا، بدافزارها، تروجان‌ها، تبلیغات مزاحم و برنامه‌های کلاهبرداری تنها بخشی از مخاطراتی هستند که امنیت گوشی هوشمند اندرویدی شما را تهدید می‌کنند! و البته بد نیست این را هم بدانیم که با نصب هر برنامه و اپلیکیشن جدید، این خطرات بیشتر نیز می‌شوند!

در برابر این تهدیدات چه کنیم؛ و یا سپر دفاعی ما در مقابل این مخاطرات که بی‌محابا وارد دستگاه هوشمند اندرویدی ما می‌شوند چیست؟
پاسخ ساده است!
نصب یک آنتی‌ویروس قدرتمند و مطمئن برای حفظ امنیت ما در برابر هجوم برنامه‌های مخرب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
البته همه آنتی ویروس‌ ها قابل اطمینان نیستند و ضریب امنیتی متفاوتی دارند؛ ضمن اینکه همه آنها نیز رایگان نیستند و هرکدام مزایا و معایب متفاوتی نیز دارند. 

در این مقاله 5 مورد از برترین آنتی‌ ویروس‌ های رایگان موبایل مخصوص دستگاه‌های اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم. تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دادستان فریمان گفت: گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام با عنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان شناسایی و دستگیر شد.
 مهدی حقدادی گفت: در پی وصول چندین فقره گزارش شهروندان مبنی بر فعالیت شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت، لذا پس از صدور دستورات قضایی به ضابطین و با اقدامات فنی پلیسی متهم شناسایی و در بازجویی و تحقیقات صریح به ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارسال پیام با محتوای رایگان بودن سرویس تاکسی و آژانس مخصوص بانوان و اقدام به ارتباط گیری با بانوان جوان با هدف دوستی و اغفال و درخواست‌های غیراخلاقی از نامبردگان از طریق فضای مجازی اعتراف کرد.
حقدادی افزود: شهروندان گرامی به ویژه بانوان با رعایت نکات ایمنی به منظور امنیت و اطمینان، برای تردد از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان