Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:00:24 GMT

هشدار درباره حمله کاترپیلارهای سمی به لندنی‌ها

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۱۷۴۵

هشدار درباره حمله کاترپیلارهای سمی به لندنی‌ها

دانش > طبیعت - لندنی‌ها مواظب نیش کاترپیلارهای سمی باشید.

 

به گزارش خبرآنلاین، مقامات جنگلداری بریتانیا هشدار دادند موهای بلند سفید این کرم (سم در ستون فقرات‌شان جمع شده است و هنگام احساس خطر آن را پخش می‌کنند) که به‌وسیله باد در هوا پخش می‌شود، منجر به ایجاد آلرژی، التهاب در پوست و چشم و مشکلات تنفسی و حتی شوک آنافیلاکتیک شده و برای ساکنان لندن خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

{لینک}

طبق کمیسیون جنگلداری از اواسط آوریل تخم کاترپیلار سمی ظهور پیداکرده و مناطق جنگلی در انگلیس و اسکاتلند را فرامی‌گیرد.

گفتنی است موهای کاترپیلار (62 هزار مو) حاوی پروتئین تحریک‌کننده‌ای به نام تاموتاپوئین/ Thaumetopoein است که سیستم دفاعی کاترپیلار به آن مجهز بوده و توسط باد در هوا پخش می‌شود و کسانی که آلرژی دارند، به‌سرعت بیمار شده و دچار حملات آسمی می‌شوند.

{کاترپیلار / Caterpillar کرم پیله‌ساز ، غنج، کرم حشره، کرم صدپا یا کرم صد پای پیله ساز عنوان عمومی است که به لارو راسته پروانه‌سانان (شامل شاپرک و پروانه) اطلاق می‌شود. }

 

5656

 

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد ورود توده گرد و خاک به خوزستان

ایسنا/خوزستان مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی ورود توده گرد و خاک به استان، هشدار سطح  زرد صادر کرد.

در هشدار سطح زرد شماره ۱ مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، ورود توده گرد و خاک به استان خوزستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر این هشدار، ورود توده گرد و خاک از اوایل وقت سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه تا اواخر وقت این روز، در مناطق شمال غربی، غرب و مرکزی استان خوزستان سبب افت کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت آلایندهای گرد و خاک خواهد شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • آمریکا: به روسیه هشدار داده بودیم !
  • آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟
  • هشدار آلمان به اسرائیل در خصوص حمله جدید | مردم نمی توانند به یکباره ناپدید شوند
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • هشدار زرد ورود توده گرد و خاک به خوزستان