Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، امروز یکشنبه به مناسبت هفته کارگر، در بیست و نهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار کشوری از محمد افخمی اردکانی و سید حسن یزدی‌نیا در بخش صنعت، مسعود بوند، سحر پوری‌نژاد و زینب نوروزی در بخش خدمات و رحیم رزبان و زهرا ایزدی نیز در بخش کشاورزی به عنوان کارگران نمونه کشوری تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی رجبی، مجتبی اتحادی و فرامرز شفاعت از شرکت بهران موتور گلپایگان اصفهان، حمدالله مرادبخش، مریم مکفی دیبا، علی امیرپور و مهناز خداویردی زاده از تعاونی خدمات بهداشتی درمانی مهرپرور اردبیل و بهمن حسینی، عباس صمدی و مرتضی میلان تک اروم زیست تاک آذربایجان غربی نیز به عنوان اعضای سه گروه کار نمونه کشوری بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

از آقایان حمیدرضا صمدی از شرکت اورند پیشرو، سید یحیی واحدی از مجتمع پترو صنعت گامرون و عبدالرحیم قنبریان از پتروشیمی فارس، علیرضا انصاری از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و فرهاد علی‌نژاد از مجتمع هفت الماس نیز به عنوان نمایندگان واحدهای کار نمونه کشوری تقدیر شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه طی مراسمی شهردار دهدشت از پنج نفر از معلمین نمونه که از جانب آموزش و پرورش معرفی شدند، تقدیر کرد.

همچنین خسرو دیدار از محمد آران پور و طاهر پاداش دو فرهنگی عضو شورای شهر دهدشت تقدیر بعمل آورد.

خسرو دیدار در ادامه این برنامه از فرهنگیان خبرنگار شهر دهدشت آقایان علی یاری زاده، کیان باوند، نعمت الله ریحان نژاد و ادریس کشاورز با لوح سپاس و هدیه قدردانی کرد.

کد خبر 6099415

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند