Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یوآو گالانت، وزیر ساخت و ساز رژیم صهیونیستی همچنین نام‌هایی را برای منطقه‌ای که به ساخت این سفارتخانه‌ها اختصاص خواهد یافت، مطرح کرد. او ابتدا گفته بود که این محل "شهر سفارتخانه" نام گذاشته شود اما بعدا گفت که ممکن است تصمیمش عوض شده و به جای آن این منطقه "شهر ترامپ" خوانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیشتر در ماه دسامبر نیز وزیر حمل و نقل اسرائیل اعلام کرده بود که در آینده نزدیک قرار است یک ایستگاه قطار به نام ترامپ در نزدیکی دیوار غربی نامگذاری شود.

وزیر ساخت و ساز اسرائیل پیشتر نیز قبل از تحولات چند هفته اخیر از جمله اعلام انتقال سفارتخانه‌های جمهوری چک، رومانی و هندوراس به شهر قدس نامه‌ای را به مدیرکل وزارتخانه تحت امرش و همچنین یک معمار ارشد فرستاده و از آنها خواسته بود که یک نیروی ضربت برای یافتن یک مکان مناسب برای سفارتخانه‌ها در شهر قدس فوراً آغاز شود.

گالانت از مقام‌های ارشد وزارتخانه خود خواسته راه حل‌هایی را برای اسکان کارمندان سفارتخانه‌های خارجی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یک الگوی مشخص برای انتقال سفارتخانه‌ها به شهر قدس وجود دارد و ما باید هم اکنون شروع به آماده سازی خود کنیم. ما ممکن است مجبور به ساختن ده‌ها سفارتخانه شویم و به همین منظور نیازمند اراضی جدید هستیم. من از وزارتخانه خودم خواستم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به طور جدی اقدام کند.
در عین حال گالانت گفت: مساله ساختن این محله در حومه شهر قدس نیز مطرح است. من می‌خواهم این مکان به اندازه کافی برای آنکه کشورها سفارتخانه‌هایشان را به آن منتقل کنند، جذاب باشد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم

وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز ۱۹ آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی " جروزالم پست"، "میری رگو" وزیر حمل و نقل و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل حمله ۱۹ آوریل به ایران را تایید کرد و گفت:" با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران هم پیام را دریافت کرد و جهان هم فهمید که اسرائیل یک بازنده نیست. "

این وزیر اسرائیلی شامگاه شنبه در مصاحبه با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل این مطلب را بیان کرده است. اظهارات این وزیر اسرائیلی نخستین موضع رسمی رژیم اسرائیل درباره حملات منتسب به این رژیم علیه ایران است.

پیشتر رسانه‌های غربی در گزارش‌هایی ادعا کرده اند که اسرائیل در بامداد ۱۹ آوریل حمله‌ای را به یک پایگاه نظامی در اصفهان انجام داده و رادار اس ۳۰۰ مستقر در پایگاه شکاری اصفهان را منهدم کرده است.

ایران چنین حمله‌ای را تکذیب کرده و تاکید کرده ۳ کوادکوپتر در آن شب در اطراف اضفهان را با پدافند هوایی سرنگون کرده است. کوادکوپتر‌هایی که به گفته حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران، شبیه اسباب بازی‌های کودکان است.

دیگر خبرها

  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد