Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@11:46:41 GMT

کسب رتبه برتر استان در کاهش قطعي برق+ فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۲۶۲۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد،مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان یزد   با اعلام این خبر در جمع اصحاب رسانه افزود:دربین شرکت های توزیع برق کشور، به طور متوسط 770 دقبقه قطغی برق در سال گزارش شده است که استان یزد با 80 دقیقه قطعی ، توانسته رتبه کمترین قطعی و خاموشی را به دست آورد.  
 صحتی افزود  دارا بودن  اتوماسيون شبکه توزيع برق  و راه اندازي سامانه جامع اسکادا  را گامي اساسي در جهت کاهش زمان خاموشي ها وافزايش رضايتمندي مشترکين خانگي  و صنعتي برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان همچنين از حمايتها و مشوقهاي دولت براي نصب و احداث نيروگاههاي خورشيدي کوچک در پشت بام منازل خبر داد و افزود: دولت برق توليد شده را با شرایط خوب خريداري خواهد کرد.
صحتی افزود: احداث 208 کيلومتر شبکه فشار متوسط ، احداث 204 کيلومتر شبکه فشار ضعيف  و احداث 565 دستگاه پست با قدرت 58 مگا ولت آمپر از مهمترين فعاليتهاي شرکت توزيع نيروي برق استان در سال 96 است  . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل