Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@02:25:00 GMT

موافقت با کلیات افزایش نرخ کرایه اتوبوس های پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۲۷۶۲

کلیات طرح افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های پایتخت رای آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اعضای شورای شهر تهران امروز افزایش نرخ کرایه های اتوبوس و مینی بوس و تاکسی های پایتخت در دستور کارشان بود که کلیات افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های پایتخت رای آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورا به کلیات افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های پایتخت 16 رای موافق دادند و یک نفر از اعضای حاضر در صحن هیچ نظری در خصوص افزایش نرخ نداشت.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟

تین نیوز

رانندگان کامیون و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می گویند چرا با وجود  گذشت  ۳۵  از سال جدید هنوز کرایه حمل و نقل بار ثابت مانده و به روز رسانی نرخ شاخص تن کیلومتر  جاده ای انجام نشده است؟

به گزارش تین نیوز، ابراهیم علیاری فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: از اوخر سال گذشته چنانچه شاهد بودیم و دیدیم تمام ارگان ها و نهادهای دولتی اقدامات لازم و اولیه و نهایی خود برای افزایش نرخ خدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها، ویزیت (بیمارستانی و مطبی)، ارزش افزوده و..را متناسب و سازگار با شرایط اقتصادی و تورم موجود انجام داده و تصویب کردند و بلافاصبه از اوایل سال ۱۴۰۳ نیز این افزایش نرخ ها را عملیاتی کردند.

این راننده کامیون افزود: افزایش ها نرخ حدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها و ... در حالی با سرعت صورت گرفت که هیچ ارگان ، سازمان و دستگاه نظارتی و ... به این موضوع اعتراضی نکرد چرا که اغلب این افزایش ها مربوط به خدمات دولتی و ارگان ها و نهادهای تحت امر دولت و همچنین سرمایه داران و شرکت های خصولتی بود.

علیاری ادامه داد: اما اکنون شاهد هستیم که امروز 36 روز از سال 1403 می گذرد و هنوز کرایه حمل و نقل بار و بروز رسانی نرخ شاخص  تن کیلومتر دست نخورده باقی مانده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا تاکید کرد: احتمالا اگر اقدامی هم بخواهد در این مورد انجام شود و با توجه به هزینه ها و تورم، تغییراتی در کرایه ها صورت گیرد عده ای از خواب زمستانی بیدار شده و مانع  از به روز رسانی تعرفه حمل و نقل  شده و درخواست قانونی و برحق رانندگان مبنی بر افزایش کرایه های حمل و نقل کالا را سرکوب خواهند کرد.

علیاری گفت: چه حکمتی هست که اول سال همه سازمان ها و مسئولان ذینفع و ذی ربط و بی ربط بسیج می شوند که کرایه حمل و نقل را سرکوب و دستوری کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی