Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم کره جنوبی می‌شوند. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقیه الله‌کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر، در بخش تپانچه و رقیه شجاعی در بخش تفنگ به این مسابقات اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین نماینده کشورمان در این مسابقات رقیه شجاعی است که 14 اردیبهشت ماه در ماده تفنگ ایستاده با حریفان خود روبرو می شود، 16 اردیبهشت ماه نمایندگان ایران در مسابقات تپانچه بادی 10 متر بانوان و آقایان شرکت می کنند  و 18 اردیبهشت نیز رقابت های ماده تفنگ درازکش و تپانچه خفیف 50 متر برگزار می شود.

تیم ملی ایران روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد چئونگ جو، محل برگزاری رقابت ها ترک خواهد کرد.

رقیه الله‌کرمی، سرپرستی این اعزام را بر عهده دارد  و هدایت ملی پوشان نیز بر عهده حسین امیری، سرمربی تیم ملی و زهرا علی بیگی، مربی تیم ملی است و مهدی باقری نیز به عنوان تکنسین فنی در کنار تیم حضور دارد.

خبر دیگر اینکه نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های انتخابی بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

زهرا میربابایی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور 9 بازیکن که بهترین نتایج را از مسابقات قهرمانی کشور، باشگاهی و رقابت های برون مرزی بدست آوردند،  برگزار می شود و در پایان با توجه به سهمیه های تعلق گرفته به این رشته که از سوی میزبان اعلام شده و نیز نتایج بدست آمده از مسابقات انتخابی، نفراتی برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهند شد.

میربابایی در پایان افزود: مهین احمدی، الهام چزانی، حدیث اصلانی، مریم علیزاده (تهران)، نرگس خزایی (خراسانرضوی)، فریده شعیبی، شیما سیاهیزاده (خوزستان)، مریم گیلانی (مازندران)، فرزانه سهرابی (البرز)، 9 بازیکنی هستند که از عصر روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه وارد تهران می شود و مسابقات آنها روز سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه در خانه تنیس روی میز برگزار می شود.

خبر دیگر اینکه اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از 19 تا 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان از 19 تا 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود. این اردو با حضور هشت نفر انجام خواهد شد.

مهدی نباتی افزود: در این اردو دو ورزشکار خط می خورند و اردوی پایانی با ترکیب اصلی شش نفره برگزار خواهد شد.

وی هدف از شرکت از رقابت های قهرمانی جهان را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و کسب بهترین نتیجه دانست و اظهار داشت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی قرار بود در تورنمنت بین المللی چین شرکت کنیم که متاسفانه سفر ما لغو شد و با برگزاری دو اردوی داخلی دیگر در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده و هدفمان  کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و گرفتن بهترین نتیجه است.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: بهترین تیم های جهان در این رقابت ها شرکت می کنند چون نخستین مسابقاتی است که برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می شود و فقط سه تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در توکیو را کسب می کنند. کار سختی داریم اما برای کسب نتیجه خوب تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,32,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد